//
کدخبر: ۳۳۷۶ //

اجرای طرح علمی روان درمانی در زندان مرکزی اهواز

طرح علمی روان درمانی در زندان مرکزی اهواز اجرایی شد.

اجرای طرح علمی روان درمانی در زندان مرکزی اهواز

به گزارش فرتاک نیوز،به نقل از روابط عمومی زندان مرکزی اهواز، به منظور اجرای طرح علمی روان درمانی، نشست هماهنگی و ترسیم راهکارهای اجرایی این طرح با حضور مدیرکل زندانهای استان و شورای مدیران اداره کل  در زندان مرکزی اهواز برگزار شد.

رضا پوستچی با بیان اینکه تغییر مثبت و اصلاح رفتار زندانیان یکی از پیامدهای طرح روان درمانی است؛ گفت : در کنار اجرای برنامه های آموزشی ، می بایست بستری مناسب  جهت فعالیت زندانیان در امر حرفه آموزی نیز فراهم شود.

مدیرکل زندانهای استان خوزستان  تلاش مستمر در تثبیت طرح روان درمانی را به عنوان یک اولویت مهم مورد اشاره قرار داد و افزود: در تلاشیم تا تعداد بیشتری از زندانیان تحت پوشش این برنامه قرار گیرند زیرا معتقدیم این طرح علاوه بر ایجاد آرامش روحی و روانی در بین زندانیان بازگشت مجدد آنان را به زندان بطور محسوسی کاهش می دهد.

در ابتدای این نشست دکتر قلندری مسئول طرح روان درمانی زندان مرکزی اهواز به تشریح جزئیات در خصوص اجرای طرح پرداخت و از شناسائی زندانیان واجدشرایط و متقاضی خبر داد و گفت : کلاس های توجیهی و آشنائی اولیه با طرح ، ارائه مشاوره های فردی و گروهی ، ویزیت روزانه زندانیان بیمار توسط پزشکیار ، تعیین فضایی مناسب جهت حرفه آموزی و اشتغال زندانیان و برنامه ریزی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی صورت گرفته است.

قلندری تصریح کرد :برای اجرای بهتر این طرح تیمی از کارشناسان حقوقی ، مددکار ، روانشناس ، مشاور وکارشناس فرهنگی و تربیتی تشکیل شده است تا بتوانیم فرایند های مورد نظر را سریعتر اجرا کنیم.

کریمی رئیس زندان مرکزی اهواز نیز در سخنانی از اهتمام ویژه و بسیج کلیه نیروها و استفاده حداکثری از پتانسیل حوزه های مرتبط با طرح خبر داد و آن را از برنامه های اصولی و با پشتوانه علمی در سطح زندانهای استان دانست.

گفتنی است فاز اول طرح علمی روان درمانی در زندان مرکزی اهواز و  با حضور ۷۴۰ زندانی آغاز بکار کرد.

 

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان