//
کدخبر: ۴۳۳۵۲۷ //
تویوتا کراون سیگنیا

تویوتا کراون سیگنیا، کراس اور مجلل ژاپنی ها به میدان آمد

تویوتا کراون سیگنیا در قالب یک شاسی بلند لوکس هیبریدی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند ژاپنی Toyota Crown Signia آشنا می‌شویم.

تویوتا کراون سیگنیا، کراس اور مجلل ژاپنی ها به میدان آمد
به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت تویوتا از مدل جدید شاسی بلند کراون به نام سیگنیا پرده برداشت. این خودرو قرار است در تابستان سال ۲۰۲۴ فقط با یک قوای محرکه هیبریدی به بازار آمریکا عرضه شود. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات شاسی بلند Toyota Crown Signia آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی تویوتا کراون سیگنیا

تویوتا کراون سیگنیا

مشتریان در بازار آمریکا در تابستان سال ۲۰۲۴ می‌توانند تویوتا کراون سیگنیا را فقط با یک قوای محرکه هیبریدی خریداری کنند. این قوای محرکه متشکل از یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر و دو پیشرانه برقی است. برای این خودرو ۳ حالت رانندگی شامل معمولی، اقتصادی و اسپرت در نظر گرفته شده که حالت اقتصادی باعث کاهش چشمگیر مصرف سوخت می‌شود و حالت اسپرت نیز رانندگی هیجان‌انگیز و پرسرعتی را به‌همراه دارد.

تویوتا کراون سیگنیا

علاوه بر این، تویوتا کراون سیگنیا از حالت برقی نیز بهره می‌برد که با نیروی الکتریکی قادر است مسافت‌های کوتاه را بپیماید. این قوای محرکه هیبریدی در مجموع قدرتی برابر با ۲۴۳ اسب بخار را به‌همراه دارد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۵ لیتر اعلام شده است.

تویوتا کراون سیگنیا

قدرت تولید شده از پیشرانه‌های این خودرو توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. البته این خودرو به‌شکل استاندارد از سامانه چهار چرخ محرک الکترونیکی نیز بهره می‌برد. ضمن این‌که ظرفیت یدک‌کشی این خودرو هم 1225 کیلوگرم اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی تویوتا Crown Signia

تویوتا کراون سیگنیا

طراحان برای کابین تویوتا کراون سیگنیا امکاناتی متعددی چون نمایشگر 12.3 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، صفحه‌آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی قابل تنظیم، پورت‌های USB-C، شارژر بی‌سیم و تنظیم برقی 8 جهته صندلی‌های جلو را در نظر گرفتند. ضمن این‌که امکان سفارش گرم‌کن و تهویه صندلی‌ها نیز فراهم شده است.

Toyota Crown Signia

تویوتا قصد دارد شاسی بلند هیبریدی کراون سیگنیا را با دو تیپ XLE و لیمیتد روانه بازار کند که تیپ XLE از صندلی‌های پارچه‌ای، رینگ‌های 19 اینچی مشکی و سیستم صوتی با 6 بلندگو و تیپ لیمیتد از صندلی‌های چرمی، رینگ‌های خاکستری 21 اینچی، سیستم صوتی با 11 بلندگو و ساب‌ووفر JBL بهره می‌برد. طراحان با استفاده از تریم برنزی برای کنسول مرکزی، غربیلک فرمان و داشبورد توانستند این کابین را جذاب‌تر کنند.

Toyota Crown Signia

طول فضای بار این شاسی بلند ژاپنی نیز با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم به 2 متر می‌رسد و مشتریان از طریق درب صندوق برقی می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. این خودرو به‌شکل استاندارد از پکیج Safety Sense 3.0 تویوتا نیز بهره می‌برد که سیستم‌هایی چون نور بالای خودکار، سیستم خواندن علائم جاده، کنترل راداری پویا، هشدار خروج از خط، تشخیص عابر پیاده را به‌همراه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان