//
کدخبر: ۹۶۶۵ //

دستگیری سارقان مسلح حادثه تیراندازی اتوبوس ایرانشهر - بندرعباس /قربانی ایرانی نبود

سارقانی که شب گذشته به یک اتوبوس در مسیر ایرانشهر - بندرعباس تیراندازی کرده و یک نفر را به قتل رسانده‌ بودند، دستگیر شدند.

دستگیری سارقان مسلح حادثه تیراندازی اتوبوس ایرانشهر - بندرعباس /قربانی ایرانی نبود

سردار حسین رحیمی  با تایید حادثه تیراندازی به اتوبوس ایرانشهر - بندرعباس اظهار کرد: شب گذشته یک دستگاه اتوبوس که از شهرستان ایرانشهر به مقصد بندرعباس در حال حرکت بود که در 20 کیلومتری منطقه بزمان یک تبعه بیگانه افغانستانی را به عنوان مسافر سوار می‌کند که پس از طی مسافتی افرادی ناشناس تعداد سه تیر به سمت اتوبوس شلیک می‌کنند که این تبعه بیگانه غیر مجاز بر اثر اصابت گلوله جان خود را ازدست می‌دهد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از وقوع این جرم بلافاصله تیم‌های عملیاتی و یگان‌های تکاوری پلیس به منطقه اعزام شده و با اشراف اطلاعاتی سرنخ‌ءهایی از دخالت یک سارق مسلح در این رابطه به دست می‌‌آورند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: یگان‌های عملیاتی پلیس در یک عملیات غافلگیرانه بامداد امروز این سارق مسلح را به همراه یک تیغه کلاش و مهمات مربوطه دستگیر می کنند.

رحیمی افزود: کارآگاهان پلیس در ادامه رسیدگی به موضوع، چهار سارق دیگر را در این منطقه به همراه یک قبضه سلاح جنگی و چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دو دستگاه خودرو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده و اخذ استعلامات فنی، یکی از این متهمان به جرم معاونت در قتل و حمل مواد مخدر تحت تعقیب مراجع قضایی است و تحقیقات تخصصی از این متهمان ادامه دارد.

 

منبع: ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان