//
کدخبر: ۹۵۱۳ //

مرد ۳۵ ساله کشورمان در خانه اش ثروتمند شد!

مرد 35 ساله که با جعل چک پول و اسکناس اقدام به کلاهبرداری در کرمانشاه می کرد دستگیر شد.

مرد 35 ساله کشورمان در خانه اش ثروتمند شد!

سرهنگ رضا شیرزادی، رئیس پلیس Police شهرستان کرمانشاه با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران کلانتری 17 بعثت به دنبال دریافت تماس هایی از سوی شهروندان مبنی بر اینکه فردی حدوداً 35 ساله ساکن حومه شهر کرمانشاه در امر توزیع اسکناس و چک پول جعلی در سطح شهر فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری 17 بعثت با کار اطلاعاتی نامحسوس و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی متهم شدند و پس از کسب مجوز قانونی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در خانه اش دستگیر کردند.

 

وی با اشاره به کشف 76 فقره اسکناس و چک پول جعلی در محل اختفای متهم، بیان کرد: از چک پول های جعلی کشف شده تعداد 14 فقره چک پول 500 هزار ریالی، 61 فقره اسکناس 100 هزار ریالی و یک فقره چک پول یک میلیون ریالی بوده است.

 

شیرزادی در پایان با بیان اینکه متهم پس از بازجویی و تشکیل پرونده جهت اعمال قانون Law به دادسرا تحویل داده شد، بیان کرد: احتمال می رود افراد بیشتری با این موضوع مرتبط باشند، لذا تحقیقات برای شناسایی سایر افراد احتمالی و زنجیره تأمین این اسکناس های تقلبی به صورت ویژه توسط پلیس این شهرستان ادامه دارد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان