//
کدخبر: ۹۵۰۲ //
متهم به قتل یک موادفروش روز گذشته صحنه جرم را بازسازی کرد؛

چاقوکشی مرگ‌بار بر سر بدل‌اندازی شیشه

قاتلی فراری که بر سر خرید شیشه با یکی از فروشندگان مواد‌مخدر در مشهد درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده بود، روز گذشته در برابر مقام قضایی قرار گرفت و صحنه جرمش را بازسازی کرد.

ساعت ٨:٣٠صبح بود که خودروهای عوامل قضایی و پلیس‌ آگاهی وارد خیابان مهر مادر ١٧ شدند. متهم با دستور بازپرس ویژه قتل Murder دادسرا از خودرو پیاده شد، او که لباس آبی‌رنگ متهمان را به تن داشت، مدام به اطرافش نگاه می‌کرد و در محل جرم Crime حاضر شد. مرد جوان سرش را پایین انداخته بود تا از نگاه‌های اهالی محله در امان باشد و مبادا نگاهش به نگاه خانواده مقتول بیفتد. قاضی Judge احمدی‌نژاد اولین سوال را با پرسیدن اسم و فامیلش شروع کرد اما او توی باغ نبود که مقام قضایی مجددا اسم و فامیلش را پرسید و با صدایی لرزان گفت: «مجید.ص» ‌هستم و ٣۵سال دارم.»

آن شب چه شد؟

همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد. من نمی‌خواستم رضا را بکشم اما او خودش خواست.

رضا(مقتول) چکار کرده بود؟

ساعت حدود هشت شب بود که برای خرید شیشه به سراغش رفتم. مثل همیشه یک دهی (١٠هزار تومان) گرفتم اما وقتی به خانه برگشتم، متوجه شدم که رضا سرم را کلاه گذاشته و به جای شیشه (مواد مخدر صنعتی) زمه تخم‌مرغ به من داده است. عصبانی شده بودم، با عجله به محله‌شان برگشتم اما او آنجا نبود. با پرس‌وجو از اهالی محل خانه‌اش را پیدا کردم و به سراغش رفتم.

چرا با چاقو او (مقتول) را زدی؟

رضا(مقتول) اول قبول نمی‌کرد و می‌گفت من دروغ می‌گویم برای همین جر‌و‌بحثمان بالا گرفت و دست به یقه شدیم، سر‌و‌صدای ما همسایه‌ها را جمع کرده بود. رضا چاقویی از جیبش بیرون آورد تا به من بزند اما چاقو را از دستش گرفتم و آن اتفاق افتاد.مجید در‌حالی‌که سرش را پایین انداخته بود، مدام تکرار می‌کرد: «‌کاش قدمم می‌شکست و به اینجا نمی‌آمدم...»

ساعت ٩:٣٠صبح را نشان می‌داد که صحنه بازسازی جرم به اتمام رسید و متهم به قتل با دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان پلیس Police آگاهی قرار گرفت. بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حاشیه بازسازی صحنه جرم در تشریح این حادثه Incident به خبرنگار ما گفت: شامگاه چهارشنبه ٢۴آذرماه امسال خبری مبنی بر نزاع مرگ‌‌بار دو مرد جوان در خیابان مهر‌مادر١٧ توسط ماموران کلانتری خواجه‌ربیع به این شعبه بازپرسی اعلام شد که به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل شدیم.

قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که دو مرد جوان بر سر موادمخدر با یکدیگر درگیر شده‌اند که یکی از آنان به دلیل اصابت سه ضربه چاقو به نقاط مختلف بدنش و شدت جراحات وارده جانش را از دست داده‌ و فرد ضارب از محل گریخته ‌‌بود. وی تصریح کرد: تحقیقات این پرونده ادامه داشت که روز شنبه ٢٣بهمن طی انجام کار اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل The Murderer را که مردی ٣۵ساله و «مجید.ص» نام دارد، در منطقه خواجه‌ربیع شناسایی و دستگیر کردند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: درحالی‌که متهم اصلی این پرونده ادعا می‌کند چاقو را از مقتول گرفته اما شهادت افرادی که نظاره‌گر این حادثه بوده‌اند، حاکی از آن است که قاتل «مجید.ص» چاقو را از جیبش درآورده و چند ضربه به مقتول زده که همین امر موجب مرگ «رضا.الف» شده است.

کشف یک جسد دیگر

هنوز عوامل قضایی و پلیس در خیابان مهرمادر ١٧حضور داشتند که خبری مبنی بر کشف جسد در محدوده خیابان پنج‌راه توسط ماموران کلانتری مصلی به بازپرس احمدی‌نژاد اعلام شد و این مقام قضایی به همراه تیمی دیگر از ماموران پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که جسد متعلق به مرد‌ جوانی ٢٣ساله است که حدود ۴٨ساعت از مرگش گذشته بود. متوفی دارای مو و ریش سیاه رنگ و درشت اندام بود که یک کاپشن مشکی، تی‌شرت و شلوار کتان قهوه‌ای به تن داشت و توسط فرد یا افرادی در خیابان وحدت٢٢ رها شده بود. بررسی‌های اولیه نشانگر وجود سوختگی در پهلوی سمت چپ متوفی بود و درحالی‌که احتمال قتل این مرد جوان وجود داشت، جسد با دستور قاضی احمدی‌نژاد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان