//
کدخبر: ۹۲۳۱۶ //

واژگون شدن پژو ۴۰۵ در تصادف شدید ۴ خودرو

بر اثر تصادف چهار دستگاه خودرو در بزرگراه آزادگان، بار وانت‌پیکان تخلیه و خودروی پژو ۴۰۵ به طور کامل واژگون شد.

 واژگون شدن پژو ۴۰۵ در تصادف شدید ۴ خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

 ساعت 11:34 روز گذشته در پی برخورد شدید چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، بعد از پل فدائیان اسلام و اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 14 (شهید رضا شفیعی) را به محل حادثه اعزام کرد.

محسن حاجی شمسایی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه چهار دستگاه خودرو شامل پژو 405، وانت‌پیکان و دو دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کرده بودند که بر اثر این حادثه بار وانت‌پیکان تخلیه شده و خودروی پژو 405 به طور کامل واژگون و بنزین خودرو نیز نشت کرده بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه مشاهده شد که راننده و سرنشین خودروی 405 قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط شهروندان از داخل خودرو خارج شده بودند و آتش‌نشانان با ایجاد ترافیک مصنوعی اقدام به ایمن‌سازی بزرگراه کردند و پس از قطع برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص (هولماترو و جکهای بادی) خودرو را به حالت اولیه بازگرداند.

شمسایی تصریح کرد: سرنشینان خودروی پژو 405 که دو مرد 43 و 45 ساله بودند از ناحیه دست، سر و صورت دچار آسیب‌دیدگی جدی شده بودند که با حضور عوامل اورژانس در محل، توسط تیم پزشکی به مراکز درمانی منتقل شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ با انتقال مصدومان به مراکز درمانی و انتقال خودوها به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل به عوامل راهور، آتش‌نشانان به مأموریت خود پایان دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان