//
کدخبر: ۷۱۰۴ //

مهار حریق در خانه‌ای که خودروهای آتش‌نشانی به آن نرسیدند + تصاویر

حریق در منزل پیرزنی که در کوچه پس کوچه‌های باریک خیابان خراسان قرار داشت، مهار شد.

به گزارش فرتاک نیوز، ساعت 9:25 روز گذشته حریق در ساختمان دو طبقه‌ای در خیابان خراسان، نرسیده به خیابان ری به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 99 و گروه امداد و نجات 9 به محل حادثه اعزام شدند.

محمدرضا صبور؛ افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: چون محل حادثه در کوچه پس کوچه‌های باریک قرارداشت و خودروهای آتش‌نشانی نمی‌توانستند وارد کوچه‌ها شوند به ناچار نیروهای آتش‌نشانی با اتصال پنج بند لوله آبدهی، آب مورد نیاز را به محل آتش‌سوزی رساندند.

حریق در منزل مسکونی

 

وی ادامه داد: هنگام رسیدن به محل مشاهده شد از قسمت زیرزمین یک منزل مسکونی که محل سکونت زن کهنسال و بیماری بود، دود زیادی به بیرون متصاعد می‌شود که آتش‌نشانان به سرعت به مقابله با شعله‌های آتش در زیر زمین مشغول شدند و با بستن دستگاه تنفسی و به‌کارگیری یک رشته لوله آبدهی به کانون آتش در داخل زیرزمین نزدیک شده و سرانجام آتش‌سوزی را مهار و از سرایت آن به دو طبقه فوقانی این ساختمان جلوگیری کردند.

 

افسرآماده آتش‌نشانی تصریح کرد: همزمان تیم نجات نیز برای یافتن افراد احتمالی از جمله زن مسن وارد زیرزمین شدند و در کنار تیم اطفاء حریق به جستجو پرداختند که هیچ کس در این مکان پیدا نشد همچنین بنا به اظهار همسایگان، زیرزمین این منزل محل زندگی مادر کهنسال خانواده بود که در زمان حادثه در بیرون از منزل بود.

 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان