//
کدخبر: ۶۷۲۲ //

گزارش ۴ بهمن در یک روز هراز / ۳ جسد خارج و ۸ تن در زیر بهمن گرفتار هستند+عکس

ریزش بهمن در مبارکه آباد هراز بر روی خودروها تا کنون سه کشته داد.

گزارش 4 بهمن در یک روز هراز / 3 جسد خارج و 8 تن در زیر بهمن گرفتار هستند+عکس

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس Police راهور ناجا با اعلام این خبر گفت: از ساعت 18 روز پنجشنبه تا کنون در چهار نقطه از محور هراز بهمن سقوط Fall کرده است که در یکی از این حوادث Accidents چهار خودرو در زیر بهمن گرفتار شدند.

وی با اشاره به این که از این خودروها یک دستگاه خودرو پلیس و یک دستگاه خودرو راهداری است افزود: متاسفانه تا کنون سه جسد از خودروهای گرفتار در زیر بهمن خارج شده است و تلاش نیروهای امدادی برای خارج کردن سایر سرنشینان خودروها ادامه دارد.

رحمانی افزود: هم اکنون در استان خراسان رضوی(اکثر محورها) ، سمنان (محورهای شهمیرزاد-فولادمحله، آزادشهر-گرگان و شاهرود-گرگان)، شرق استان تهران(محور فیروزکوه)، استان اردبیل(محور خلخال-اسالم)، استان گیلان(محور قزوین – رشت محدوده امامزاده هاشم ) و استان یزد(محور یزد - بهشیر) به دلیل کولاک و یخبندان تردد بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به آبگرفتگی اکثر محورها در سیستان و بلوچستان از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری تا عادی شدن شرایط جوی خودداری کرده و بدون زنجیر چرخ به هییچ عنوان وارد محورهای کوهستانی و برفگیر نشوند

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان