//
کدخبر: ۶۴۰۸ //

فرار قاتل پس از دعوای مرگبار

تحقیقات پلیس تهران برای بازداشت مردی جوان که در جریان درگیری مرتکب قتل و از محل متواری شده بود، همچنان در جریان است.

فرار قاتل پس از دعوای مرگبار

به گزارش فرتاک نیوز، ساعت 01:15 روز شنبه، اول خردادماه بود که مأموران کلانتری 114 غیاثی از جریان درگیری خونین حوالی میدان خراسان با خبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که مردی 32 ساله به نام یاسر با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است.

شاهدان به پلیس گفتند که هنگام حادثه مقتول با خودش چاقو نداشت و مدام می‌گفت که قصد درگیری ندارد با این حال با ضربات چاقوی قاتل از نقاط مختلف بدن هدف قرار گرفت و کشته شد. بعد از حضور بازپرس مرشدلو و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات نشان داد که عامل قتل مردی 40 ساله به نام یوسف. د، از اوباش منطقه است. بررسی سوابق او نشان داد که او از مجرمان سابقه‌دار در زمینه درگیری، قدرت‌نمایی با سلاح سرد و اخلال در نظم عمومی است که بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

تحقیقات بعدی نشان داد که یوسف و یاسر چند روز قبل در چند نوبت با هم مشاجره داشته و برای هم رجزخوانی کرده‌اند. بعد از شناسایی متهم، کارآگاهان راهی محل زندگی او در تهرانپارس شدند، اما مشخص شد که او بعد از حادثه از خانه‌اش فرار کرده است.  مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس صادر شده است، بنابراین از شهروندان درخواست می‌شود اطلاعات خود از متهم را از طریق شماره تماس‌های 51055429 و 51055510 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان