//
کدخبر: ۶۱۴۵۰ //

مثلث عشقی باعث مرگ زن جوان شد؟

دختر زن جوانی که در آپارتمان اش به قتل رسیده بود توسط پدرش در پایانه اتوبوسرانی رها شده بود.

مثلث عشقی باعث مرگ زن جوان شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

جسد زن جوانی که در دهه 30 سالگی خود بسر می برده در آپارتمان اش واقع در استمفورد، کنتیکت توسط پلیس کشف شد. این جسد بدنبال پیدا شدن دختر 5 ساله ای که در اتوبوسرانی رها شده بود پیدا شد.

پلیس فرضیه وجود مثلث عشقی را مطرح کرده و تحقیقات خود را پیرامون این پرونده آغاز کرده است. همسر قربانی "المر رونو گومز" 32 ساله در معرض اتهام به قتل قرار دارد چرا که بعد از این اتفاق دلخراش ناپدید شده است. علت دقیق مرگ زن جوان هنوز مشخص نشده، اما بر اساس اظهارات پلیس آثار زد و خورد روی بدن قربانی مشهود بوده است. دختر 5 ساله تا روشن شدن زوایای تاریک قتل به مرکز نگهداری از کودکان سپرده شده است.

پلیس بر این باور است که زن جوان ساعات اولیه دوشنبه توسط همسرش به قتل رسیده و دختر کوچولو که به زبان اسپانیایی صحبت می کند نیز در اتوبوسرانی رها شده است. هنوز مشخص نیست که این دختر 5 ساله شاهد صحنه قتل مادرش بوده است یا خیر! این زوج روز یکشنبه مهمانی به مناسبت نقل مکان از نیوجرسی به استمفورد برگزار کرده بودند که گویا بعد از اتمام مهمانی باهم دعوا می کنند. یکی از فرضیه های موجود در این پرونده مثلث عشقی است، اما پلیس هنوز به طور قاطعانه در این خصوص اظهارنظر نکرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان