//
کدخبر: ۶۱۴۴۲ //

پس از پوشاندن سر و صورت خود با اسلحه کلت کمری وارد مغازه شد..

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری سارق مسلحی خبرداد که با اسم مستعار بهنام شب رو با تهدید اسلحه از مغازه های شهر برازجان سرقت می کرد.

 پس از پوشاندن سر و صورت خود با اسلحه کلت کمری وارد مغازه شد..
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار خلیل واعظی، رئیس پلیس استان بوشهر در تشریح جزییات بیشتری از عملیات شب گذشته پلیس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه وجه نقد از چند سوپرمارکت در شهر برازجان پلیس آگاهی شهرستان با تشکیل تیم های عملیاتی ویژه شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار داد.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه سارق در ساعات پایانی شب پس از پوشاندن سر و صورت خود با اسلحه کلت کمری وارد مغازه شده و با تهدید فروشنده، وجوه نقد را به سرقت می برد اظهار داشت :با تحلیل سرقت های رخ داده مسیرهای احتمالی حرکت سارق تحت پوشش های انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار داشت:حدود ساعت یک بامداد جمعه سوم آذر بعد از خلوت شدن خیابان سارق پس از ورود به مغازه ای در خیابان "دانش آموز" در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت که پس از تعقیب و گریز با سرعت عمل تیم عمل کننده پلیس سارق دستگیر و به پلیس آگاهی برازجان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد:این سارق 25 ساله سابقه دار که سال قبل نیز به اتهام تیرانداری به سمت یک اداره دولتی دستگیر و به زندان رفته بود تا کنون به 5فقره سرقت مسلحانه از مغازه های شهر برازجان اعتراف کرده است.

به گفته این مقام ارشد پلیس از این سارق مسلح یک قبضه اسلحه و یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت کشف و مالبختگان نیز در مواجهه حضوری وی را شناسایی کردند.

واعظی با بیان اینکه احتمال می رود سرقت به همین شیوه در برخی دیگر از شهرستانهای استان نیز در سوابق این متهم باشد تصریح کرد: این متهم جهت تحقیقات تکمیلی همچنان در اختیار پلیس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان