//
کدخبر: ۶۱۳۵۶ //

خودمان را به فرحزاد رساندیم و پسرم را غرق در خون یافتیم...

خانواده مرد جوان بعد از گذشت هشت سال از قتل فرزندشان و پیدا نشدن قاتل درخواست دیه از بیت‌المال کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،

24 اردیبهشت سال 88 مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران از قتل پسر جوانش خبر داد. شاکی به افسر تحقیق گفت: «پسرم اعتیاد داشت. او شامگاه 20 اردیبهشت برای انجام کاری از خانه بیرون رفت، اما دیگر بازنگشت. ساعاتی بعد فردی با ما تماس گرفت و از زخمی شدن او در محله فرحزاد خبر داد. خودمان را به آنجا رساندیم و پسرم را غرق در خون یافتیم. او را به بیمارستان میلاد منتقل کردیم. پسرم به برادرش و همسر خودش در آخرین لحظه زندگی اش گفته بود مردی به نام «هادی» معروف به «شاهین» این بلا را سرش آورده است. او سه روز در کما بود تا این که فوت کرد.»

سرانجام «هادی» تنها مظنون پرونده بازداشت شد. او در بازجویی پلیسی مدعی شد افراد دیگری دست به این جنایت زده‌اند و او در این ماجرا نقشی نداشته است. فقط مواد مخدر خرید و فروش می‌کند.

هادی اوایل آبان سال 92 به اتهام قتل محاکمه شد. او در جلسه دادگاه نیز منکر جنایت شد و گفته‌های پیشین خود را تکرار کرد. این در حالی بود که خانواده مقتول نتوانستند شاهدانی را به دادگاه معرفی کنند که شهادتی بر قاتل بودن متهم پرونده بدهند، لذا قضات دادگاه متهم را از اتهام قتل تبرئه کردند.

دیروز خانواده مقتول با حضور نزد سجاد منافی آذر بازپرس شعبه سوم جنایی درخواست کردند با توجه به این که هشت سال از جنایت گذشته و قاتل شناسایی نشده، از بیت‌المال به آنها دیه پرداخت شود بنابراین قرار شد بعد از هماهنگی قضایی، پرونده به دادگاه کیفری ارسال شود تا به این خانواده دیه پرداخت شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۳۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان