//
کدخبر: ۵۶۹۶ //

سقوط خودروی تیبا به کانال آب

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از حادثه سقوط یک خودرو به کانال آب در آزادراه کرج – قزوین خبر داد.

سقوط خودروی تیبا به کانال آب

به گزارش فرتاک نیوز،داوود رجبی اظهار داشت: عصر امروز از طریق تماس‌های مردمی از یک حادثه در آزادراه کرج – قزوین در منطقه کارخانه سوپا مطلع شدیم و به همین دلیل ماموران امداد و نجات این جمعیت بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه حادثه مربوط به خودرویی با سرنشین بود، جهت تسریع در خدمات‌رسانی بلافاصله اورژانس نیز در جریان امر قرار گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: با حضور ماموران امداد و نجات متوجه انحراف یک دستگاه خودروی تیبا از مسیر و سقوط به کانال آب شدیم و با انجام اقدامات تخصصی و با استفاده از تجهیزات لازم، این خودرو از داخل کانال خارج شد.

رجبی گفت: خودروی فوق دارای پنج سرنشین بود که این افراد مصدوم شده بودند و به وسیله اورژانس به بیمارستان جهت دریافت کمک‌های پزشکی و درمان منتقل شدند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه دلیلی عامل این حادثه بود، بیان داشت: ریشه‌یابی علت حوادثی مانند حوادث رانندگی بر عهده پلیس‌راه است و به همین دلیل در زمان حضور ماموران هلال احمر به پلیس‌راه نیز اطلاع داده شد و در حال حاضر پلیس مشغول بررسی علل حادثه است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان اظهار داشت: خوشبختانه حال سرنشینان خودروی تیبا که به داخل رودخانه سقوط کرده، وخیم نیست و پس از پانسمان سطحی از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان