//
کدخبر: ۵۶۵۳۵ //

انهدام ۳ باند برگزارکننده میهمانی‌های شبانه

پلیس امنیت عمومی دماوند از شناسایی و دستگیری سه باند برگزارکننده میهمانی‌های شبانه در مهرآباد رودهن خبر داد.

انهدام 3 باند برگزارکننده میهمانی‌های شبانه
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا شریفی در نشست کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی شهرستان دماوند با بیان اینکه نیروی انتطامی در حوزه فرهنگ‌سازی امکانات زیادی ندارد اظهار داشت: نیاز است تا دستگاه‌های زی‌ربط شهرستان در زمینه ارتقاء امنیت نیروی انتظامی همراهی کنند تا بتوانیم به هدف خود که جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است برسیم.

 

وی در مورد کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی نیز سعی کرده‌ایم تا با شناسایی و دستگیری افرادی که امنیت اجتماعی را بر هم می‌زنند امنیت را ارتقاء دهیم که در همین راستا سه باند مهم برگزارکننده مهمانی‌های شبانه را در یکی از روستاهای دماوند شناسایی و منهدم کردیم.

 

پلیس امنیت عمومی دماوند ادامه داد: این افراد در روستاهای انتهای مهرآباد در فضای مجازی اقدام به انجام تبلیغات و دعوت می‌کردند که خوشبختانه با هوشیاری پلیس توانستیم از گسترش آنها جلوگیری کنیم.

 

شریفی با اشاره به فعالیت برخی صنوف غیرمجاز گفت: در برخی صنوف مواردی از جمله صرف قلیان و بازی‌های نه چندان متعارف در برخی مکان‌ها مشاهده می‌شد که با شناسایی انجام شده، 17 واحد از این صنوف پلمپ شدند و خوشبختانه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد؛ در حال حاضر در بخش رودهن 29 سفره‌خانه فعال داریم که مجوزی برای آنها از سوی نیروی انتطامی صادر نشده است.

 

وی با بیان اینکه مجوز سفره‌خانه‌ها از طریق اتحادیه به صورت 10‌ساله صادر شده بود عنوان کرد: این اماکن محل بسیار مناسبی برای تجمع افراد غیرموجه و حتی ارازل و اوباش است که می‌تواند آسیب‌های اجتماعی فراوانی مانند قاچاق مواد مخدر و... را به همراه داشته باشد.

 

پلیس امنیت عمومی دماوند در مورد برخورد با اتباع بیگانه بیان کرد: برابر شاخص‌ها دستگیری و طرد اتباعی که فاقد مدارک اقامتی در ایران هستند را انجام می دهیم؛ لازم است که افراد غیرموجه کارت آمایش دریافت نکنند که شاهد برخی مشکلات در این زمینه نباشیم.

 

شریفی تصریح کرد: شناسایی و دستگیری تولید و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی دست‌ساز در سطح شهرستان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در اولویت کاری قرار دارد و توانسته‌ایم عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه مبارزه با مظاهر علنی فساد قدری در حوزه قضایی دست نیروی انتظامی بسته است و نیاز به همراهی بیشتر حوزه قضایی داریم تا بتوانیم مثلا در مورد توقیف خودروهایی که مزاحم نوامیس می‌شوند و یا آلودگی صوتی دارند به صورت راحت‌تر برخورد کنیم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان