//
کدخبر: ۵۶۴۶۹ //
بخشش 2 قاتل قبل از اجرای قصاص

حفظ قرآن، ناجی جوان اعدامی شد

دو قاتل که قرار بود صبح دیروز در زندان به دار مجازات آویخته شوند با گذشت اولیای دم از مرگ نجات پیدا کردند. یکی از قاتلان قرار است چند جزء قرآن را حفظ کند.

حفظ قرآن، ناجی جوان اعدامی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان چهار محال و بختیاری گفت: این قاتل 27 ساله از چهار سال پیش تاکنون به جرم قتل عمد در زندان بسر می‌برد.

 

توفیقیان افزود: با وساطت معتمدان محلی و تلاش مسئولان زندان، اولیای‌دم حاضر شدند در صورتی که قاتل در مدت سه ماه، چند جزء از قرآن کریم را حفظ کند، رفتار خود را تغییر دهد و متوجه مسیر اشتباهش شود، از قصاص نفس گذشت می‌کنند.

 

دادستان عمومی و انقلاب قرچک هم از بخشش فرد محکوم به اعدام در این شهرستان توسط اولیای‌دم خبر داد.

 

احدالله سینکایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع یک قتل در شهرستان قرچک گفت: این قتل حدود 3 سال پیش و به دلیل اختلافات مالی رخ داده است. حکم تنفیذ این قتل صادر شد و چهارشنبه قرار بر این بود که بعد از اذان و قبل از طلوع آفتاب حکم اجرا شود، تمام کارهای اداری و نامه‌های مربوط به آن نیز انجام شده بود و دستورات لازم برای اجرای حکم به مسئولان پزشک قانونی، زندان، نیروی انتظامی و اجرا داده شده بود.

 

دادستان شهرستان قرچک به برگزاری جلسات متعدد در دادسرای این شهرستان، با دعوت از اولیای‌دم، قاتل و بستگان قاتل اشاره کرد و افزود: با همراهی امام جمعه محترم دیروز تا نزدیکی اذان مغرب جلسات متعددی برگزار شد و اولیای‌دم نسبت به این پرونده رضایت دادند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان