//
کدخبر: ۵۵۸۷۸ //

مثله کردن جسد آزارگر همسر پس از نبش قبر

مرد افغان که مدعی است عامل تجاوز به همسرش را کشته و جسدش را پس از 40 روز از خاک بیرون کشیده و مثله کرده است، در آخرین جلسه دادگاه از قصاص نجات یافت.

مثله کردن جسد آزارگر همسر پس از نبش قبر
به گزارش فرتاک نیوز،

چهارم دیماه 90 زنی افغان با مراجعه به کلانتری شهریار از ناپدید شدن ناگهانی برادرش مهران خبر داد. مهران آخرین بار تلفنی با زنی به نام راحله صحبت کرده بود. راحله دستگیر و در بازجویی‌ها راز جنایتی هولناک را فاش کرد.

 

او گفت: «چند روز پیش برای گرفتن 300 هزار تومان قرض به خانه یکی از آشنایانم به نام نسیم رفته بودم، اما برادرش مهران در را باز کرد. نمی‌دانستم نسیم در خانه نیست. مهران ناگهان به سمتم آمد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. او از این کار فیلم گرفت؛ اما قسم خورد چیزی به کسی نمی‌گوید. مهران چند روز بعد تهدید کرد اگر دوباره به خواسته‌اش تن ندهم، فیلم‌ها را پخش می‌کند. آن موقع مجبور شدم همه چیز را به شوهرم، فاروق بگویم. او هم با شنیدن ماجرا گفت مهران را به باغی در شهریار بکشانم تا سرش بلا بیاورد و فیلم بگیرد. وقتی به باغ رسیدیم، فاروق، مهران را کشت و جسدش را در دستشویی گذاشت.»

 

با ثبت این اعترافات، کارآگاهان به باغ اعزام شدند، اما خبری از جسد نبود. چند روز بعد، فاروق دستگیر شد و راز ناپدید شدن جسد را فاش کرد.

 

او گفت: «پس از کشتن مهران، جسدش را دفن کردم، اما وقتی راحله دستگیر شد به باغ برگشتم، جسد را بیرون کشیدم و مثله کردم. سپس در چند جای باغ انداختم.»

 

با تکمیل جزئیات پرونده، جلسه محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران برگزار و فاروق با استناد به مهدورالدم بودن مقتول از قصاص تبرئه و راحله به حبس محکوم شد. دیوان عالی کشور اما حکم فاروق را رد کرد تا او و همسرش که به دلیل افتادن از تخت با ویلچر به دادگاه منتقل شده بود، برای دومین بار پای میز محاکمه بایستند. صبح دیروز، آخرین جلسه محاکمه در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه، رئیس دادگاه با بیان این که به دلیل مشخص نبودن هویت اولیای دم، معاون قوه قضاییه به پرونده وارد شده و درخواست دیه کرده است، فاروق را به جایگاه فراخواند.

 

او گفت: «چند روز قبل از حادثه، راحله از خانه بیرون رفته بود اما وقتی برگشت، آثار خراش روی دستانش بود. پرسیدم چه شده؟ گفت مهران به او تجاوز کرده و فیلم گرفته. خیلی عصبانی شدم و نقشه قتل را کشیدم. از راحله خواستم مهران را به باغ بکشاند. وقتی آنجا آمد با هم درگیر شدیم و با دست خفه‌اش کردم. ابتدا جسدش را همان جا رها کردم و متواری شدم اما روز بعد برگشتم و در باغ دفنش کردم. چهل روز بعد، راحله دستگیر شد و من به باغ برگشتم و جسد را از دل خاک بیرون آوردم، مثله کردم و در چند جا انداختم.»

 

او در آخرین دفاع خود با بیان این که مهران در مراسم عروسی او نیز شرکت کرده بود، درخواست بخشش کرد و گفت: «من حاضرم دیه درخواستی را پرداخت کنم تا از زندان آزاد شوم. از اولیای دم و قضات تقاضای بخشش دارم.» حکم دادگاه بزودی صادر می‌شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام‌جم آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۵۸۷۸ //
ارسال نظر
 
  • ایرانی

    اگر آن مرد به زنش تجاوز کرده دیگر دیه با یت چه آیا قانون به متجاوزان این اجازه را می دهد که به آسانی به ناموس مردم تجاوز کنند وبعد دیه آن پرداخت شود پس احکام اسل ام درکجای این حکم اجرا شده مرد متجاوز با ید به سزای اعمالش برسد که همان قتل وهمسر زن باید تشویق شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان