//
کدخبر: ۵۲۷۶۳ //

انهدام باند سارقان سریالی و حرفه ای با یک هزار و ۵۰۰ فقره سابقه سرقت در تهران

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس فاتب از انهدام باند سارقان سریالی و حرفه ای خودرو و لوازم خودرو به همراه کشف خودرو مزدا 3 و مقادیر زیادی اموال مسروقه و اقرار به هزار و 500 فقره سرقت لوازم خودرو خبر داد.

انهدام باند سارقان سریالی و حرفه ای با یک هزار و 500 فقره سابقه سرقت در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قربان منصوری در این باره افزود: در پی وقوع سرقت های سریالی لوازم و محتویات خودرو در سطح حوزه در چندین هفته گذشته توسط 3 نفر به وسیله یک دستگاه خودرو مزدا 3 نقره ای رنگ عوامل گشت خودرویی این یگان حین گشت زنی در خیابان امین خودرو مورد نظر را مشاهده کردند.

وی ادامه داد: سارقان با مشاهده ماموران اقدام به فرار نمودند که در پی تعقیب و گریز خودرو متهمان به علت سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل آن با درخت و یک دستگاه خودرو پژو پارس برخورد و خودرو آنان متوقف شد که بلافاصله 3 نفر از خودرو پیاده و اقدام به فرار کردند.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اشاره به اینکه در تعقیب و گریز انجام شده دو نفر از متهمان دستگیر شدند، بیان داشت: با استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودرو مزدا دارای سابقه سرقت از کلانتری 134 شهرک قدس می باشد و در بازرسی از خودرو 2 عدد ساب باکس به مارک های پایونیر و جی بی ال و یک جفت تیوتر کشف شد.

وی اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان در ابتدا به قصد فریب ماموران حرفهای ضد نقیض می زدند و بیان می داشتند که ما سارق نیستیم و خودرو متعلق به فردی فراری است.

سرهنگ منصوری گفت: با استفاده از شیوه و شگرد و ترفندهای خاص پلیسی متهم ردیف اول ع.س بیان داشت تاکنون 600 فقره سرقت لوازم خودرو و دو فقره سرقت خودرو انجام داده ام.

وی بیان داشت: متهم ردیف دوم ب.س بیان کرد تاکنون دو فقره سرقت خودرو و 400 فقره سرقت لوازم خودرو را در دو ماه گذشته در محدوده خاک سفید انجام داده ام و همدست دیگرمان ع.گربه است.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اشاره به اینکه سومین متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک عدد ضبط ، دو عدد میلنگ نو ، چهار دست لنت خودرو نو ، کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم ردیف دوم از داخل انباری منزلش 57 قطعه لوازم مختلف خودرو کشف شد، گفت: متهم ردیف سوم دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد و در بازجویی صورت گرفته به بیش از 500 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ منصوری عنوان داشت: تاکنون ده ها مالباخته به کلانتری مراجعه و اموال مسروقه کشف شده از سارقان را مورد شناسایی قرار دادند و نسبت به سارقان اعلام شکایت کرده اند.

به گفته این مقام پلیس، در این خصوص پرونده ای تشکیل و به همراه متهمان و اموال مکشوفه پس از اخذ دستور قضایی جهت شناسایی دیگر شکات تحویل پلیس آگاهی پایگاه چهارم فاتب شد .

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۷۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان