//
کدخبر: ۵۲۶۳۴ //

دوئل ۲ پسر تهرانی به خاطر یک دختر تلگرامی به قتل انجامید + عکس

پسر نوجوان که در دعوای تلگرامی بر سر یک دختر دست به قتل زده بود در راستای اعمال ماده 91 قانون مجازات اسلامی جدید از قصاص معاف و به پرداخت دیه و زندان محکوم شد.

دوئل 2 پسر تهرانی به خاطر یک دختر تلگرامی به قتل انجامید + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

؛پدرام 19 ساله سوم آبان ماه سال 94 وقتی که 17سال داشت در یک درگیری در میدان امام خمینی ورامین پسر 18ساله ای به نام امید را با یک ضربه چاقو به سینه اش کشت و بازداشت شد.

 

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد این پسر در زمان وقوع جنایت Crime حرمت عملی را که مرتکب شده نمی دانسته در راستای اعمال ماده 91 قانون Law مجازات اسلامی جدید در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه پدر و مادر قربانی برای پدرام حکم قصاص خواستند.

 

سپس پسر جوان که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود به تشریح ماجرا پرداخت. وی گفت: من و دوستم مانی و مقتول در یک گروه تلگرامی با هم دوست بودیم که سر یک دختر با هم بحث کردیم. امید فحاشی کرد و از من خواست تا برای دعوا به میدان امام خمینی بروم. من و مانی به محل قرار رفتیم اما امید نیامده بود. در حال بازگشت بودیم که مانی با ما تماس گرفت و خواست بار دیگر به محل قرار برویم. وقتی به انجا رسیدیم با هم درگیر شدیم. مانی با دوست امید گلاویز شد و دوست امید فرار Escape کرد. همان موقع مانی مرا هل داد که روی زمین افتادم. او روی سینه ام نشسته بود و با سیلی به سر و صورتم می زد. که از داخل کاپشنم چاقویی را که همراه داشتم بیرون آوردم. قصد داشتم امید را بترسانم اما نمی دانم چطور چاقو به سینه او برخورد کرد.

 

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من از ترسم کارد اشپزخانه را همراهم برده بودم اما قصد نداشتم از آن استفاده کنم. حالا پشیمانم و از خانواده امید می خواهم تا مرا ببخشند.

 

سپس مانی 25ساله که پنج فقره سابقه کیفری در پرونده اش دارد و حالا با قرار وثیقه آزاد است به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل Murder پای میز محاکمه ایستاد. وی گف: وقتی با دوست امید درگیر شدم چاقو کشیدم و او فرار کرد و رفت.من ضربه ای به مقتول نزدم.

 

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و طبق ماده 91 قانون مجازات اسلامی جدید پدرام را از قصاص معاف و وی را به پرداخت دیه و 5 سال زندان Prison محکوم کرد. مانی نیز به سه سال زندان به خاطر شرکت در نزاع و یکسال زندان به خاطر شرارت های قبل از ماجرا محکوم شد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان