//
کدخبر: ۵۲۳۳۵ //

گره کور قتل نسرین در گیشای تهران

وقتی گره کور پرونده کشته شدن زن 80 ساله در خانه اش با گذشت 9 سال از جنایت باز نشد قضات دادگاه حکم به پرداخت دیه از صندوق بیت المال صادر کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،

، دهم تیرماه سال 87 یک زن 80ساله به نام نسرین در خانه اش در کوی نصر با ضربه های متعدد چاقو کشته شد. شواهد نشان می داد به خانه این زن دستبرد زده و طلاهایش سرقت Stealing شده است. پلیس Police به تحقیق پرداخت.

 

همسر نسرین گفت: من برای پیاده روی از خانه بیرون رفته بودم اما وقتی برگشتم با در نیمه باز روبه رو شدم. گمان کردم همسرم به طبقه بلا رفته اما وقتی وارد خانه شدم با جنازه نسرین روبه رو شدم. خانه به هم ریخته و همه طلاهای همسرم سرقت شده بود. تلاش چندین ساله پلیس برای به دست آوردن ردی از عامل یا عاملان جنایت Crime بی نتیجه ماند تا اینکه دیروز فرزندان قربانی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و خواستند تا دیه مادرشان از بیت المال پرداخت شود.

 

پسر قربانی گفت: هیچ مظنونی در رابطه با قتل Murder مادرمان دستگیر نشد. در این سالها منتظر بودیم تا قاتل The Murderer مادرمان شناسایی شود اما چون حالا با گذشت 9 سال از این ماجرا کره کور پرونده قتل مادرمان باز نشده تقاضا داریم تا دیه او از صندوق بیت المال پرداخت شود.

   

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد وحکم به پرداخت دیه از صندوق بیت المال صادر کرد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان