//
کدخبر: ۵۲۳۰۳ //

قتل جوان بدلیل مسائل ناموسی

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری قاتل 26 ساله توسط فرماندهی انتظامی بخش ایوانکی خبر داد.

قتل جوان بدلیل مسائل ناموسی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ"ابوذر قربانی" فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان پیشوا استان تهران 26 شهریور ماه سال جاری ساعت 18 در یک قهوه خانه جوانی 30 ساله بنام ( ع - ا ) توسط قاتل با اسلحه وینچستر بعلت مسائل ناموسی به قتل می رسد و قاتل از محل متواری و هویت قاتل توسط پلیس شناسایی می شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در ادامه بیان داشت: مامورین فرماندهی انتظامی بخش ایوانکی متوجه حضور قاتل در بخش ایوانکی می شوند و موضوع را در دستور کار قرار داده و با هوشیاری موفق به شناسایی محل اختفاء قاتل 26 ساله بنام ( م - ج ) شدند و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی قاتل را 29 شهریور ماه سال جاری در یکی از مناطق ایوانکی غافلگیر و دستگیر نمودند.

 

 سرهنگ قربانی تصریح کرد: در محل اختفاء قاتل مقدار 120 لیتر مشروبات الکلی دست ساز و 30 بسته انواع مشروبات خارجی کشف گردید.

 

 این مقام انتظامی بیان داشت: قاتل جهت سیر مراحل ، تحویل مقام محترم قضایی شد و بعد از تشریفات قانونی متهم به محل وقوع جرم اعزام گردید.

 

 سرهنگ قربانی در پایان به شهروندان توصیه کرد : در صورت مشاهده افراد و خودرو های مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۳۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان