//
کدخبر: ۵۲۱۸۶ //

جزئیات تیراندازی خونین به خانم وکیل و منشی اش در قزوین

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین درباره حادثه تیراندازی شب گذشته در این استان توضیحاتی ارائه داد و از برخی جزئیات آن پرده برداشت.

جزئیات تیراندازی خونین به خانم وکیل و منشی اش در قزوین
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ رضا رضایی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: عامل حادثه تیراندازی شب گذشته قزوین در یکی از بیمارستان های این شهر تحت نظر پلیس قرار دارد.

 

 وی افزود: ساعت 22 شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از دفاتر وکالت قزوین، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

 

 معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه، مشخص شد فردی مسلح پس از ورود به دفتر وکالت نامزدش، اقدام به تیراندازی با یک قبضه اسلحه کلت کرده و سپس از صحنه حادثه متواری شده است.

 

سرهنگ رضایی ادامه داد: در این حادثه که علت آن اختلافات خانوادگی عنوان شده وکیل خانم به همراه منشی وی از ناحیه صورت و شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته که توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه با تدابیر ویژه پلیس قزوین تلاش برای دستگیری ضارب متواری بلافاصله آغاز شد، افزود: با تلاش ماموران، سرانجام خودرو متهم فراری در محل عوارضی آزادراه قزوین - کرج به صورت رها شده کشف و متهم نیز که اقدام به خودکشی کرده بود به بیمارستان منتقل می شود.

 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین از کشف یک قبضه اسلحه در خودروی متهم خبر داد و اضافه کرد: وکیل حادثه دیده پس از انتقال به بیمارستان، به علت شدت جراحت های وارد شده فوت می کند.

 

وی گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص علت این حادثه همچنان ادامه دارد.

 

شامگاه سه شنبه /دیروز/ براثر تیراندازی ناشی از یک اختلاف خانوادگی در دفتر وکالت یکی از وکلای شهر قزوین، 2 نفر مجروح شدند که یک نفر آنان پس از انتقال به بیمارستان، فوت و نفر دوم نیز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان