//
کدخبر: ۵۱۸۵۰ //

دختر جوان گول عکس خوش تیپ پروفایل پسر را خورد و در دام افتاد!

دختر جوان با دیدن عکس پروفایل پسری خوش‌تیپ که در تلگرام به او پیشنهاد دوستی داده بود، به او علاقه‌مند شد و قرار ملاقات گذاشت، اما وقتی در محل حاضر شد در دام سیاه مردی میانسال گرفتار شد و حادثه‌ای شوم برایش رقم خورد.

دختر جوان گول عکس خوش تیپ پروفایل پسر را خورد و در دام افتاد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 نوزدهم شهریورماه بود که مردی وارد شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران شد و گفت دختر 19 ساله‌اش در دام سیاه  مردی به نام شاهین گرفتار شده و مورد آزار قرار گرفته است.

 

او گفت: دوم شهریورماه بود که دخترم برای گرفتن کارنامه‌اش راهی مدرسه شد، اما دیگر به خانه برنگشت. وقتی از پیدا کردن او نا امید شدیم به پلیس خبر دادیم تا اینکه بعد از چند روز خبر رسید دخترم در یکی از بیمارستان‌های شهر بستری شده است.

 

وقتی دخترم مرخص شد، در پلیس آگاهی شهرستان بهارستان مورد تحقیق قرار گرفت و معلوم شد که مردی به نام شاهین او را ربوده و بعد از انتقال به تهران به او تعرض کرده است. بعد از ثبت شکایت بود که پرونده به دستور قاضی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد و دختر 19 ساله جزئیات حادثه سیاه را شرح داد.

 

او گفت: در یکی از گروه‌های تلگرامی با پسری آشنا شدم که خودش را شاهین معرفی کرد. او گفت که 25 ساله ‌است و  عکس‌های شخصی خودش را هم که جوانی خوش‌تیپ بود، برایم ارسال می‌کرد. من دو ماه با شاهین ارتباط مجازی داشتم و او در این مدت بارها از من درخواست ازدواج کرد.

 

دختر نوجوان در شرح حادثه هم گفت: دوم شهریورماه بود که برای گرفتن کارنامه از خانه بیرون رفتم. تصمیم گرفتم تا در مسیر با شاهین ملاقات کنم. وقتی سر قرار حاضر شدم، مردی میانسال که سوار پژو بود، توقف کرد. او گفت که از طرف شاهین آمده است.

 

خواست سوار شوم تا من را نزد شاهین ببرد که قبول کردم. در مسیر او خوراکی به من تعارف کرد. وقتی کمی از آن را خوردم، ناگهان سرم گیج رفت و بیهوش شدم.

 

چشم که باز کردم خودم را داخل خانه‌ای دیدم. لحظاتی بعد همان مرد میانسال بالای سرم آمد. آنجا بود که متوجه شدم آن مرد به من تعرض کرده است. فریاد کشیدم و خواستم از خانه بیرون بروم که او من را به شدت کتک زد. او چند روز من را در خانه‌اش حبس کرد. آخرین بار بعد از خوردن یک نوشیدنی دوباره سرم گیج رفت و بیهوش شدم. وقتی چشم باز کردم، خودم را در بیمارستان دیدم. کارکنان بیمارستان گفتند که من به حالت بیهوش از داخل یکی از پارک‌های شهر به بیمارستان منتقل شده‌ و بعد از یک هفته کما به هوش آمده‌ام.

 

بعد از ثبت حرف‌های دختر نوجوان، کارآگاهان پلیس با رد‌یابی شماره تماس متهم مرد 48 ساله را که ناصر نام داشت، شناسایی و 25 شهریور او را در خانه‌اش در خیابان کارگر بازداشت کردند. شاکی وقتی با متهم مواجه شد، او را شناسایی کرد. متهم که چاره‌ای نداشت به جرمش اعتراف کرد.

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیق از متهم برای شناسایی جرائم بیشتر در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در جریان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان