//
کدخبر: ۵۱۶۹۱ //

اتفاقی که در نزدیکی محل تمرین بازیکنان یک تیم فوتبال تهرانی افتاد!

اعلام ماجرای مرگ مرموز مردی در چاه 10 متری از سوی بازیکنان یک تیم فوتبال سناریوی مرموزی را پیش روی ماموران قرار داد.

اتفاقی که در نزدیکی محل تمرین بازیکنان یک تیم فوتبال تهرانی افتاد!
به گزارش فرتاک نیوز،

ظهر چهارشنبه گذشته مردی با سر و صورت خون آلود خود را به بازیکنان یکی از تیم‌های فوتبال که در ورزشگاهی در غرب تهران در حال تمرین بودند رساند و گفت که هم خودش و هم دوستش در چاه آب 10متری سقوط کرده‌اند. مرد مجروح مدعی بود که به سختی توانسته خودش را از چاه بیرون بکشد اما دوستش هنوز داخل چاه گرفتار است.

 

پس از این اتفاق، فوتبالیست‌ها موضوع را به آتش‌نشانی و اورژانس اطلاع دادند و آنها، پیکر مردی که درون چاه گرفتار شده بود را بیرون کشیدند. اما درمعاینات اولیه مشخص شد که وی جان باخته است.

 

در ادامه مرد مجروح برای مداوا به بیمارستان منتقل شد و از آنجا که ماجرا مشکوک به‌نظر می‌رسید، پلیس در جریان قرار گرفت. ماموران پس از حضور در بیمارستان به تحقیق از دوست متوفی پرداختند.

 

وی گفت: روز حادثه سوار خودروی وانت دوستم در غرب تهران بودیم که در نزدیکی ورزشگاهی توقف کرد و گفت قصد انجام کاری را دارد. او از ماشین پیاده شد و دیگر برنگشت. من که نگران شده بودم از ماشین پیاده شدم و در اطراف به جست‌و‌جو پرداختم اما ناگهان پایم سر خورد و به درون چاه افتادم. آنجا بود که متوجه شدم دوستم هم به داخل چاه افتاده است. به سختی خود را به بیرون از چاه رساندم و به سمت زمین بازی رفتم تا از فوتبالیست‌ها کمک بخواهم.

 

اظهارات وی مرموز بود برای همین مأموران با قاضی محسن مدیر روستا تماس گرفتند و ماجرا را گزارش کردند. با دستور قاضی جنایی دوست متوفی تحت الحفظ در بیمارستان است تا پس از بهبودی برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان