//
کدخبر: ۴۹۷۴۶ //

شنا در دریای طوفانی انزلی، خانواده ای را داغدار کرد

خانواده ای که بدون توجه به تابلوهای هشداردهنده در نقاط ممنوعه شنا ، دل به دریای طوفانی انزلی زده بودند، بدون دختر 9 ساله خود راهی شهر و دیارشان شدند.

 شنا در دریای طوفانی انزلی، خانواده ای را داغدار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با اعلام این خبر اظهار کرد: با تماس مردمی به سامانه 125 مبنی بر غرق شدن کودکی در دریا، نیروی های امداد و نجات و تیم واکنش سریع آتش نشانی علاوه بر اطلاع رسانی به نیروهای هلال احمر و نیروی انتظامی، سریعا در محل حادثه حضور یافتند.

 

علیرضا جعفرزاد راد افزود: خانواده ای اهل استان اردبیل، بدون توجه به تابلوهای هشدار دهنده در مناطق ممنوعه شنا در دریای طوفانی بندرانزلی اقدام به شنا کرده بودند که متاسفانه بی احتیاطی این خانواده، موجب شد دختر 9 ساله آنان در دریا غرق شود.

 

وی یادآور شد: حادثه در بخش انتهای پارک شهید اسحاقی انزلی رخ داد و جنازه این کودک پس از 2 ساعت، در ساحل دهکده ساحلی انزلی پیدا شد.

 

جعفرزاد راد با اشاره به حضور هفت آتش نشان ، یک دستگاه آمبولانس هلال احمر با سه امدادگر و همچنین حضور فرمانده نیروی انتظامی انزلی در محل حادثه ، اظهار امیدواری کرد که مسافران ورودی به گیلان، با رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدارها، علاوه بر استفاده از مواهب الهی این استان سرسبز، با خاطره ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

 

بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری و مواهب الهی همچون دریا و تالاب بین المللی، در ایام سفر پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان