//
کدخبر: ۴۹۴۵ //
پلاسکو در هشتمین روز

ادامه نبرد مردان آتش با آوارهای آتشین

هشتمین روز حادثه پلاسکو در حالی آغاز می‌شود که هنوز آواربرداری‌ها برای یافتن پیکر سایر شهدا و جان‌باختگان این حادثه ادامه دارد

ادامه نبرد مردان آتش با آوارهای آتشین

به گزارش فرتاک نیوز، حادثه آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان 56 ساله پلاسکو، در حالی وارد روز هشتم خود می‌شود که روز گذشته با تلاش نیروهای عملیاتی بیش از 85 درصد آواربرداری‌ها انجام شد و پیکر بی جان هشت آتش‌نشان محبوس در زیر آوار از ضلع شمال و شمال غرب ساختمان خارج شد.

بر این اساس تاکنون پیکر 10 آتش‌نشان از زیر  آوار ساختمان پلاسکو خارج شده که با احتساب یک نفر از آتش‌نشانان که در بیمارستان به شهادت رسید، تعداد شهدای آتش‌نشان به 11 تن رسیده است. همچنین پیکر چهار تن از هموطنان نیز کشف شده بود که پیکر سه تن طی روزهای اخیر خارج شده بود و پیکر چهارم همچنان زیر آوار است و به خاطر خطر ریزش آوار هنوز خارج نشده است.

جست‌وجوها برای یافتن پیکر پنج آتش‌نشان و دیگر جانباختگان همچنان در حالی در میان آوارهای آتشین ادامه دارد که گاه با یافتن کپسول یا نشان و وسایلی از آتش‌نشانی، ماشین‌ها خاموش می‌شوند و جستجوی دستی صورت می‌گیرد و در ادامه باز هم ماشین‌ها روشن می‌شود و عملیات آواربرداری و جستجو ادامه می‌یابد.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان