//
کدخبر: ۴۹۰۳ //
واکنش یک خانم اصفهانی به پست وزیر بهداشت؛

پاساژ قدیمی و بی‌نشان اصفهان شاید پلاسکوی دوم باشد

چندی پیش خانمی از اصفهان با درج پیام در زیر عکس اینستاگرامی وزیر بهداشت از آتش‌سوزی پاساژ قدیمی در اصفهان خبر داده که وضعیت مساعدی ندارد و پارکینگ آن نیز به علت نشست زمین مسدود شده است.

پاساژ قدیمی و بی‌نشان اصفهان شاید پلاسکوی دوم باشد

به گزارش فرتاک نیوز، پس از حادثه پلاسکو و حواشی آن، چهره‌ها و مسؤولان مختلف هرکدام تصویری از این حادثه تلخ را در صفحات مجازی خود منتشر کردند.

در میان این تصاویر، کامنت‌های جالبی نیز از مردم شهرهای مختلف کشور به چشم می‌خورد اما آنچه جالب بود کامنت خانم اصفهانی بود که از وضعیت بد مغازه شوهر خود در پاساژی قدیمی در اصفهان خبر می‌داد و از وزیر بهداشت خواستار پیگیری اصلاح این پاساژ قدیمی برای جلوگیری از فاجعه شده بود.

در پیام زیر عکس قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در اینستاگرام از سوی مخاطب اصفهانی آمده است: «دکتر درد که یکی دوتا نیست! اخطار تنها که واسه کسبه نون و آب نمیشه. همسر منم تو اصفهان تو یه پاساژ قدیمی که پارکینگش به خاطر نشست مسدود شده کار می‌کنه و یه مستأجره تو اونجا واقعاً فکر می‌کنید با اخطار خالی کاری میشه کرد وقتی شهرداری و دولت هیچ حمایت و برنامه عملی که مالکان تن به نوسازی بدهند ندارند. من اینو حس دارم می‌کنم. امیدوارم پیامم رو بخونید و انتقال بدید به مسؤولین... ».

اینکه چرا این خانم برای حل مشکل پاساژ قدیمی که هیچ نام و نشانی هم از آن ذکر نکرده و فقط از مسدود شدن پارکینگ آن به خاطر نشست به وزیر بهداشت خبر داده است جای سؤال دارد؛ اما صحت وجود چنین پاساژی را با این مشخصه‌ها باید از مسؤولان مربوط پیگیری کرد تا حادثه‌ای تلخ پس از تهران برای اصفهان رخ ندهد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان