//
کدخبر: ۴۹۰۲۵ //

قتل نامزد و در ادامه خودکشی قانل

مرد زندانی پس از آزادی، نامزدش را کشت و با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.

قتل نامزد و در ادامه خودکشی قانل
به گزارش فرتاک نیوز،

، عصر سه‌شنبه صدای شلیک سه‌گلوله سکوت محله‌ای در شهرستان فسا را شکست. اهالی سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمده و با پیکر غرق در خون دختری جوان مقابل در خانه‌شان رو‌به‌رو شدند. مرد تیرانداز هم با سوار شدن به خودروی پرایدی از محل فرار کرد.

 

دقایقی بعد تیم پلیسی همراه امدادگران اورژانس در محل تیراندازی حاضر شده و متوجه شدند دختر جوان براثر اصابت سه گلوله کشته شده است. با تحقیق از شاهدان ماجرا و خانواده دختر جوان مشخص شد، قاتل نامزد مقتول بوده است. دختر و پسر و جوان دو سال قبل نامزد کرده و در این مدت با هم درگیری و اختلاف داشتند. شش ماه قبل، پسر جوان با چاقو نامزدش را مجروح کرده بود. با شکایت دختر جوان، متهم 30 ساله دستگیر و روانه زندان شد.

 

پسر جوان پس از گذراندن دوره محکومیت، اوایل هفته از زندان آزاد شده بود. او با تهیه سلاح کمری به محل کار نامزدش رفته و او را تا مقابل خانه تعقیب کرده بود. وقتی دختر جوان قصد داشت وارد خانه شود، او را با شلیک سه‌گلوله کشت و گریخت.

 

ماموران دستگیری قاتل فراری را در دستور کار قرار داده و خودروی او را حوالی محل جنایت پیدا کردند. وقتی به بررسی خودرو پرداختند با جسد پسر جوان رو‌به‌رو شدند که با شلیک گلوله، خودکشی کرده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۰۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان