//
کدخبر: ۴۵۳۰۶۲ //

نقشه شیطانی برای ازدواج: دختر جوان فریب وعده‌های دروغین را خورد

مردی فریبکار با اغفال دختری 20 ساله او را برای سرقت طلاهای خانواده‌اش با خود همراه کرد.

نقشه شیطانی برای ازدواج: دختر جوان فریب وعده‌های دروغین را خورد

ابتدای فروردین سال جاری در پی مفقود شدن دختری حدوداً 20ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

پدر دختر ماجرا را اینطور توضیح داد، دخترم قصد داشت با یک مرد ازدواج کند که با مخالفت شدید من رو‌به‌رو شد. فرزندم به بهانه رفتن به کلاس زبان از خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت در ادامه نیز پی بردم که طلاهای همسرم و مقدار زیادی پول نقد به ارزش 30 میلیارد ریال از منزل سرقت شده است.

با تحقیقات میدانی معلوم شد دختر فریب‌خورده به‌همراه مرد جوان قصد دارند طلاها را بفروشند و به همین خاطر به بازار طلافروشی مراجعه کرده‌اند.  به این ترتیب خیلی زود با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم مخفیگاه آنها در غرب تهران شناسایی شد.

پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه دختر جوان به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال جوان بخاطر سرقت اموال با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج اعتراف کرد.

در نهایت دختر تحویل خانواده‌اش شد و متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان