//
کدخبر: ۴۴۵۴۳۹ //

نجات ۱۲ مسافر گرفتار در تنگه تهلستان موگویی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اعزام یک دستگاه لودر و یک ماشین کمک‌دار به منطقه، امدادرسانی به مینی‌بوسی که حامل ۱۲ مسافر بود، پس از تلاش‌ چند ساعته انجام شد و مسافران در نزدیک‌ترین روستا استقرار یافتند.

نجات ۱۲ مسافر گرفتار در تنگه تهلستان موگویی
به گزارش فرتاک نیوز،

روح‌الله غلامی امشب، در خصوص امدادرسانی به مینی‌بوس گرفتار در تنگه تهلستان گفت: بعد از اطلاع‌رسانی به پرسنل راهداری در شهرستان کوهرنگ دستورات لازم مبنی بر کمک‌رسانی به مینی‌بوس گرفتار شده صادر شد‌.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: با اعزام یک دستگاه لودر و یک ماشین کمک‌دار به منطقه، امدادرسانی به مینی‌بوسی که حامل ۱۲ مسافر بود،  پس از تلاش‌ چند ساعته انجام شد و مسافران در نزدیک‌ترین روستا استقرار یافتند.

وی ادامه داد: مسافران به صورت موقت در منازل مردم محلی روستای چین برای دریافت غذای گرم  و در امان ماندن از سرمای زیر صفر درجه استقرار یافتند.

غلامی ادامه داد: مینی‌بوس نیز که به علت تلاش برای نجات از گل و لای دچار نقص فنی شده بود، برای تعمیر توسط کشنده به روستای چین بوکسل شد تا توسط پرسنل راهداری تعمیر شده و مسافران را به دیار خود بازگرداند.

از ساعت ۲ بامداد شب گذشته یک دستگاه مینی‌بوس حامل اهالی دهستان موگویی در تنگه تهلستان گرفتار شده بود و با وجود تماس و پیگیری‌های متعدد مردم و خبرنگار فارس در منطقه، کسی از مسؤولان استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان کوهرنگ پاسخگو نبوده است.

این مینی‌بوس حامل ۳ کودک، ۵ زن و ۴ مرد بود که ۱۲ مسافر آن، بیش از ۱۸ ساعت در تنگه تهلستان گرفتار بودند.

خبرنگار در منطقه تهلستان، از رسیدن ماشین‌های امدادی به محل توقف مینی‌بوس و پایان روند امداد و نجات در حوالی ساعت ۲۰ خبر می‌دهد؛ بر این اساس وسیله نقلیه گرفتار در راه یدک‌کشی شده و مسافران به روستاهای اطراف منتقل شدند.

گفتنی است، دهستان موگویی ۵ هزار نفر جمعیت دارد و هر ساله با اولین بارش برف جاده‌های ارتباطی این منطقه تا اواسط بهار سال آینده مسدود می‌شود اما با توجه به حجم کم بارش‌های سال جاری متاسفانه هنوز هیچ اقدامی برای بازگشایی راه‌های ارتباطی این دهستان در شهرستان کوهرنگ انجام نشده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۴۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان