//
کدخبر: ۴۴۴۱۳۱ //

۴ سال ناباورانه در یک قتل / شکار چی بلاخره شکار شد

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: قاتل فراری پس از 4 سال زندگی مخفیانه سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد.

4 سال ناباورانه در یک قتل / شکار چی بلاخره شکار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "خداداد رشیدی " ، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی اخذ یک فقره نیابت قضائی از دادگاه کیفری ایلام مبنی بر دستگیری قاتلی که به اتهام قتل از سال 1399 تا کنون تحت تعقیب و متواری می‌باشد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل فراری پس از اینکه در سال 1399 در شهرستان چرداول با سلاح گرم مرتکب قتل شده بود به یکی از استان شمالی فرار کرده و با تغییر هویت وچهره در آنجا سکونت دارد .

سرهنگ رشیدی بیان داشت:با نیابت قضائی کارآگاهان پلیس آگاهی با هوشیاری کامل مخفیگاه متهم را زیر نظر قرار داده ودر یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت به ارتکاب قتل با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کرد و عنوان داشت، مقتول را با سلاح گرم به قتل رساندم از صحنه متواری شدم.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه با هوشمندی و تیزهوشی کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز این پرونده قتل بالاخره بعد از سال ها پایان یافت اظهار داشت: پس از اینکه متهم صراحتا به قتل اعتراف کرد پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان