//
کدخبر: ۴۴۳۹۹ //

پشت پرده سر بریده یک زن و یک مرد در خیابان شیخ بهایی

پیدا شدن سر بریده شده یک زن و مرد در فضای باز خیابان شیخ بهایی پرونده معمایی را پیش روی بازپرس ویژه قتل قرار داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 8 و 30 دقیقه صبح دیروز، رهگذری در حال عبور از خیابان شیخ بهایی حوالی ساختمان آ اس پ، داخل زمین خاکی بزرگی که دور آن حصار توری فلزی بود، متوجه شیء مشکوکی شبیه سر انسان شد. مرد رهگذر که کنجکاو شده بود به شیء مشکوک نزدیک شد و در میان زباله‌های نیمه سوخته با سر زن و مردی که از بدن جدا شده بود، روبه‌رو شد. وی با دیدن این صحنه بلافاصله موضوع را به پلیس خبر داد. لحظاتی بعد، تیمی از مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد در محل حادثه که ابتدای پل شیخ بهایی بعد از بزرگراه شهید همت حاضر شدند. مأموران در محل حادثه داخل زمین خاکی پشت تورهای فلزی با سر زن و مرد جوانی روبه‌رو شدند که کمی سوخته شده بودند. پس از اعلام این خبر، قاضی سجاد منافی آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. نخستین بررسی‌ها نشان داد سرهای کشف شده متعلق به زن و مردی ناشناس حدوداً 30 تا 35 ساله است.

 

همچنین مشخص شد زن و مرد جوان در مکان دیگری به قتل رسیده‌اند و عامل یا عاملان این حادثه پس از قتل سرهای هر دو را بریده و نیمه‌های شب قبل به این مکان منتقل کرده‌اند. خاکسترها و زباله‌های نیمه سوخته اطراف سرهای کشف‌شده حکایت از آن داشت عاملان این حادثه پس از رها کردن سر‌ها، زباله‌های اطراف آن را آتش زده‌اند تا هویت سرهای کشف شده شناسایی نشوند. مأموران در ادامه با دقت زیاد اطراف و داخل زمین خالی را که پر از گیاهان بوته‌ای و درختچه بود برای کشف بقایایی جسد جست‌وجو کردند، اما هیچ عضوی از بدن زن و مرد جوان کشف نکردند. مأموران همچنین از کارمندان و کارگران خدمات شهری شهرداری که در انتهای این زمین چند هزار متری مستقر هستند، درباره این حادثه تحقیق کردند، اما موفق به یافتن سرنخی از عامل یا عاملان این حادثه نشدند. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد قاتل یا قاتلان نیمه شب در تاریکی سرهای بریده شده را در این مکان رها کرده‌اند تا از سوی پلیس شناسایی نشوند.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، سرهای کشف‌شده به دستور قاضی منافی آذر برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن هویت آنها به پزشکی قانونی فرستاده شد. مأموران در تلاشند با انجام تحقیقات تخصصی راز این حادثه هولناک را بر ملا کنند.

 

گفت‌وگوی خبرنگار ما با چند شاهد

مرد جوانی که سرهای کشف شده را از نزدیک دیده بود، گفت: ساعت 8 و 30 دقیقه در حال عبور از این محل بودم که مشاهده کردم خودروی پلیسی در این مکان توقف کرد. وقتی به محل نزدیک شدم، متوجه دو سر شدم که صورت‌های آنها سوخته شده بود. مأموران بلافاصله نوار زرد رنگی اطراف آن کشیدند و مانع نزدیک شدن رهگذران به آن محل شدند. لحظاتی بعد بر تعداد خودروهای پلیس افزوده شد. شاهد دیگری گفت: من راننده اتوبوس شرکت واحد هستم. ساعت از 8 صبح گذشته بود که متوجه خودروی پلیس در ضلع شمالی زمین خاکی شدم. کنجکاو و به آن نزدیک شدم که دو سر بریده‌شده را داخل مقداری زباله سوخته‌شده دیدم. سرهای کشف شده کمی سوخته ‌ و قابل شناسایی بودند.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان