//
کدخبر: ۴۴۳۹۵۶ //

انتقام‌جویی شوم مسافر هندی، پرواز دهلی را به هم ریخت

یک مسافر هندی که کارکنان فرودگاه مانع سوارشدنش به هواپیما شدند، دست به انتقام‌جویی شومی زد.

انتقام‌جویی شوم مسافر هندی، پرواز دهلی را به هم ریخت
به گزارش فرتاک نیوز،

یک مسافر هندی از کارکنان فرودگاه که به دلیل تاخیر مانع از سوارشدنش به هواپیما شدند، انتقام گرفت و به همین دلیل سعی کرد کل پرواز را به شکلی غیرقابل تصور مختل کند.

این مسافر خشمگین در انتقام از ممنوعیت سوارشدنش به هواپیما تماس نادرستی برقرار کرد و مدعی شد که در پرواز SG ۸۴۹۶ از داربانگا در بیهار به دهلی بمبی وجود دارد.

بلافاصله مقامات در فرودگاه دهلی حالت آماده باش کامل اعلام کردند، زیرا هواپیما قبلاً بلند شده بود، بنابراین به خدمه هواپیما اطلاع داده شد که دوباره به فرودگاه بازگردند. تمامی ۲۱۰ مسافر این پرواز پیاده شدند و سپس هواپیما به منطقه ای دورافتاده منتقل شد.

به گزارش NDTV، هواپیما در فرودگاه توسط ماموران فرودگاه مورد بازرسی قرار گرفت و ترافیک هوایی در فرودگاه نیز برای مدتی به تاخیر افتاد.

پس از انتهای بازرسی، تایید شد که تهدید بمب گذاری در هواپیما "فقط یک فریب" بوده است.

پلیس پس از بررسی‌ها صاحب شماره تلفنی را که تماس تهدیدآمیز از آن صادر شده بود شناسایی کرد و مشخص شد مرد جوانی به نام جی کریشان کومار مهتا ۲۵ ساله است.

پلیس فرودگاه ایندیرا گاندی روز شنبه مرد جوان را دستگیر کرد و در تحقیقات تأیید کرد که او عمداً برای به تعویق انداختن پرواز تماس گرفته است، زیرا کارمندان شرکت هواپیمایی هنگام ورود دیرهنگام به فرودگاه از سوار شدنش به هواپیما خودداری کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان