//
کدخبر: ۴۳۹۴۹۷ //

تصادف های زنجیره‌ای در جاده‌های زنجان با ۱۳ مصدوم

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: دو فقره تصادف زنجیره‌ای و برخورد سه خودروی دیگر ۱۳ سرنشین را راهی بیمارستان کرد و نجاتگران راننده محبوس در یکی از خودروها را رهاسازی و نجات دادند.

تصادف های زنجیره‌ای در جاده‌های زنجان با ۱۳ مصدوم
به گزارش فرتاک نیوز،

حکمت الله‌هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان امروز، از گزارش یک فقره تصادف زنجیره‌ای برخورد 7 خودرو در کیلومتر ۲۵ لاین شمالی آزادراه زنجان- تبریز خبر داد و اظهار داشت: دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی زنجان - قزوین همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان اینکه در این سانحه رانندگی نیسان وانت، خاور، مزدا ۳، ساینا، پژو ۴۰۵، تریلی و کامیون به هم برخورد و دو نفر از سرنشینان مصدوم شدند، افزود: در این سانحه یکی از مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل و دیگری به صورت سرپایی کمک های اولیه دریافت کرد.
 وی همچنین از تصادف زنجیره‌ای دیگری در نتیجه برخورد 7 خودروی دیگر خبرداد و گفت: این حادثه را در لاین شمالی کیلومتر ۳۵ آزادراه زنجان-تبریز رخ داده و دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تیرپارک واقع در همین مسیر ارتباطی همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
هاشمی از برخورد دو دستگاه نیسان وانت، دو سواری پژو ۴۰۵، زانتیا، تریلی و جک در این حادثه خبر داد و گفت: از ۱۰ سرنشین این خودروها ۶ نفر مصدوم و توسط اورژانس راهی بیمارستان شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان همچنین از وقوع سومین حادثه در کیلومتر ۴۰ جاده زنجان به بیجار خبرداد و افزود: برخورد پیکان وانت با پژو ۴۰۵ و سمند این سانحه را رقم زده بود که دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید فروزنده گردنه پاپایی شهرستان ایجرود همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات نجاتگران راننده سمند محبوس در خودرو را رهاسازی و نجات دادند، افزود: در این حادثه از ۶ سرنشین خودروها پنج نفر مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۴۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان