//
کدخبر: ۴۳۷۷۴۹ //

کشف ۳۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۳۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

کشف ۳۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار جلیل موقوفه ئی شامگاه گذشته با اعلام این خبر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی چند ماهه ماموران خبره پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر روی عناصر اصلی قاچاق و حمل مواد مخدر در سطح کشور ، محرز شد گروهی از قاچاقچیان مسلح قصد انتقال مواد مخدر بین شهرهای مرزی شرق کشور دارند.

وی تصریح کرد: با تکمیل اطلاعات و بررسی های همه جانبه ماموران، هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات ، دستگیری سوداگران مرگ و کشف محموله انجام شد.

به گفته سردار موقوفه ئی، قاچاقچیان با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محورهای مواصلاتی شهرستان سراوان در تردد بودند که با هدایت اطلاعاتی و لحظه به لحظه ماموران عملیات ویژه استان سمنان، شناسایی و توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان مورد تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده خودروی سواری به محض مشاهده ماموران متواری شد و پلیس بعد از هشدارهای مکرر ، در نهایت اقدام به تیراندازی به سمت خودرو کرد و پس از طی کردن چندین کیلومتر مسافت، متوقف و سرنشینان آن با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه اقدام به فرار کردند.

سردار موقوفه ئی از بازرسی خودرو و کشف در مجموع ۳۱۰ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک ، حشیش و هروئین خبر داد و با قدردانی از اقدامات موثر ماموران در به ثمر رسیدن این عملیات ، تاکید کرد: پلیس با تمام توان در مقابل سوداگران مرگ سینه سپر کرده و تا ریشه کن کردن این بلای خانمانسور پا پس نخواهد کشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان