//
کدخبر: ۴۳۵۰۹۰ //

فرود اضطراری هواپیما بر اثر دعوای زن وشوهری!

دعوای تهدیدآمیز مردی با همسرش در هواپیمای لوفت‌هانزا، موجب فرود اضطراری آن در دهلی نو شد.

 فرود اضطراری هواپیما بر اثر دعوای زن وشوهری!
به گزارش فرتاک نیوز،

مردی در پرواز بین مونیخ و بانکوک، همسرش را تهدید کرده و ناآرامی شدیدی ایجاد کرد. به گفته یک شاهد عینی، برای حفظ آرامش وی تا فرود ایمن ناشی از این حادثه، افراد حاضر در هواپیما یک بازی ساختگی انجام دادند.

ان تی وی آلمان گزارش داد، به این ترتیب به دلیل این حادثه در هواپیما، پرواز LH772 لوفت هانزا در مسیر مونیخ به تایلند در هند فرود غیرمنتظره ای داشت. لوفت هانزا تایید کرد که هواپیما باید به سمت دهلی نو پایتخت هند تغییر مسیر دهد. دلیل این امر "رفتار نامناسب و خشن توسط یک مسافر" بود، که می توانست ایمنی و سلامت هواپیما را به خطر بیندازد. این مرد به نیروهای دهلی نو تحویل داده شد.

بر اساس گزارش های خبرگزاری های هند، مشاجره در هواپیمای A380 درگرفت و مسافر آشوبگر آلمانی بود. گفته می شود این مرد 53 ساله بر سر همسر تایلندی خود فریاد زده است. او همچنین غذا پرتاب کرد و سعی کرد با فندک پتو را آتش بزند. معلوم نشد دعوا سر چه بوده است. از آنجایی که این مرد از دستورات کارکنان پیروی نکرد، خلبانان درخواست فرود ایمن کردند.

رسانه هندی "تلگراف" گزارش داد که این زن در ابتدا از رفتار همسرش به خلبان شکایت کرد زیرا از سوی او تهدید شده بود. گفته می شود که او درخواست مداخله کرده است.

یکی از مسافران درباره وضعیت داخل هواپیما به نشریه "بیلد" گفت: وحشتناک بود. همه مانیتورها خاموش بودند تا فرد آشوبگر متوجه نشود که ما در بانکوک نیستیم بلکه در دهلی نو فرود می‌آییم. با توجه به اطلاعیه های هیئت مدیره، اما مسافران کم کم از بحث فرود در هند شخصاً مطلع شدند.

به گفته یک مسافر، پس از فرود، هیچ کس نتوانست بیرون بیاید. همه مسافران باید سر جای خود می‌ماندند و فقط با بلندگو اعلام شده بود که فیلم‌برداری یا عکس‌برداری ممنوع است. در آن لحظه شش سرباز سوار شدند و مرد آشوبگر را از هواپیما خارج کردند.

لوفت‌هانزا بعد از آن اعلام کرد: انتظار می رود پرواز به بانکوک با تاخیرهای جزئی ادامه یابد. در این اطلاعیه آمده بود: ایمنی مسافران و خدمه هواپیما اولویت اصلی ما است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۰۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان