//
کدخبر: ۴۳۲۴۴۶ //

کشف بیش از ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین/ دستگیری ۴۰ قاچاقچی و عاملان خرید و فروش سوخت

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح بزرگ مقابله با سوخت قاچاق در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: در این طرح ۸۵ هزار و ۵۶۰ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف و ۴۰ نفر از قاچاقچیان و عاملان خرید و فروش دستگیر شدند.

کشف بیش از ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین/ دستگیری ۴۰ قاچاقچی و عاملان خرید و فروش سوخت
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "مهدی حاجیان" در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح مبارزه با قاچاق سوخت با حضور 500 نفر از ماموران پلیس به مدت 72 ساعت در شهرستان قصرشیرین اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح، با تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس ۵۴ تانکر سوخت، 2 هزار عدد گالن محل نگهداری سوخت به همراه ۸۵ هزار و ۵۶۰ لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شد.

سردار حاجیان همچنین از توقیف ۲۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که برای حمل و نقل و جابه جایی سوخت قاچاق استفاده می شد، خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۴۰ قاچاقچی سوخت و عاملان خرید و فروش مواد سوختی نیز خبر داد و گفت: ۱۱ نفر آن ها از سرشبکه های اصلی و بقیه نیز از عوامل خرید و فروش سوخت قاچاق بودند.

وی در پایان مبارزه با پدیده سوخت و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در ایام باقیمانده سال عنوان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۴۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان