//
کدخبر: ۴۳۲۰۵۴ //

شلیک تیر برادر به سر برادر در شیراز

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری قاتلی که با اسلحه برادر خود را در شیراز به قتل رسانده بود خبر داد.

شلیک تیر برادر به سر برادر در شیراز
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ اسماعیل  زراعتیان بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در بامداد نوزدهم آبان ماه در یکی از محله‌های شیراز، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شیراز در بررسی های اولیه مطلع شدند که فردی با شلیک اسلحه برادر 22 خود را به قتل رسانده و به سمت شهرستان کازرون متواری شده است.

فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: سریعا طرح مهار اجرا و کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه قاتل 19 ساله را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی در کمتر از 12 ساعت دستگیر کنند.

سرهنگ "زراعتیان" با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که به دلیل اختلافات خانوادگی برادرم را با اسلحه جنگی به قتل رساندم، گفت: در بازرسی از مخفیگاه قاتل، یک قبضه اسلحه کلت استفاده شده در صحنه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ضارب روحانی کوه‌چنار در "کازرون"  دستگیر شد

فرمانده  انتظامی کازرون از دستگیری ضاربی که یک روحانی را در شهرستان کوه‌چنار با سلاح گرم مجروح کرده خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: حدود یک ماه قبل در درگیری و نزاع خانوادگی در روستای "ملای انبار" شهرستان کوهچنار، یک روحانی حدودا 50 ساله با سلاح گرم مجروح و ضارب به سمت شهرستان کازرون متواری شده بود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس کازرون تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی مخفیگاه ضارب را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده  انتظامی کازرون تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس ، علت و انگیزه ی خود از این اقدام را اختلاف شخصی اعلام کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

تعیین تکلیف و ترخیص وسایل نقلیه توقیفی 

مالکان وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ ها، باید ظرف مدت یک ماه نسبت به تعیین تکلیف و ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند. 

به کلیه مالکان وسایل نقلیه توقیفی که خودرو آن ها در پارکینگ های سطح استان فارس نگهداری می شود، برابر ماده 21 دستورالعمل ساماندهی فرایند توقیف ، انتقال ، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه صادره از قوه قضائیه ابلاغ می گردد ظرف مدت یک ماه نسبت به تعیین تکلیف و ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.

گفتنی است ؛ در غیر این صورت وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی و حسب مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان