//
کدخبر: ۴۲۸۵۸۹ //

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه/ ۳۰ قبضه سلاح گرم کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه و کشف مقادیر قابل توجهی سلاح از این باند خبرداد.

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه/ ۳۰ قبضه سلاح گرم کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، یک باند قاچاق سلاح در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و تحت رصد قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، با صدور دستور قضایی و ورود نیروهای پلیس، اعضای این باند که دو نفر بودند، دستگیر شدند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه این متهمان مقادیر قابل توجهی سلاح گرم شامل حدود ۳۰ قبضه سلاح کمری و کلاشینکف، ۲۰۰ عدد فشنگ و ۵۰ قبضه خشاب کشف و ضبط گردید.

وی بااشاره به تشکیل پرونده قضایی برای اعضای این باند، عنوان کرد: دستگاه قضایی به تمام کسانی که با قاچاق سلاح گرم  امنیت جامعه را خدشه دار می کنند، هشدار می دهیم که در هر نقطه و زمانی که باشد دستگیر شده و به اشد مجازات خواهند رسید.

کریمی در بخش پایانی سخنانش از دشمنان نظام و انقلاب به عنوان یکی از پشت پرده های قاچاق سلاح به کشورمان نام برد و افزود:  دشمنان تلاش دارند تا با ورود حجم قابل توجهی سلاح به کشور امنیت مردم را به خطر بیاندازند.

وی متذکر شد: سربازان گمنام امام زمان(عج) و ضابطین دستگاه قضایی با چشمانی بیدار بدنبال خنثی کردن توطئه های دشمنان هستند و دستگاه قضایی هم با کسانی که در این مسیر قدم بردارند و سلاح گرم را به داخل کشور قاچاق کنند، بدون مماشات اشد مجازات اعمال خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۵۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان