//
کدخبر: ۴۲۷۳۹۱ //

اتفاق تلخ| انتقام از داماد خوشگذران

با آن که بیش از یک سال از مرگ دخترم می گذرد اما هیچ گاه نمی توانم این داغ بزرگ را تحمل کنم و دامادم را ببخشم؛ به همین خاطر هم تصمیم گرفتم تا از مسیر قانونی همه حق و حقوقی را از او بگیرم که دخترم نتوانست در مدت زمان رسیدگی قضایی به پرونده اش از وی بگیرد.

اتفاق تلخ| انتقام از داماد خوشگذران
به گزارش فرتاک نیوز،

مرد 56 ساله ای که حکم جلب دامادش را در دست داشت و برای پیگیری دستور قضایی وارد مرکز انتظامی شده بود، با بیان این که می خواهم شکایت دخترم را به نتیجه برسانم، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: هنوز دو دخترم به سن نوجوانی نرسیده بودند که همسرم به دلیل ابتلا به بیماری سرطان از دنیا رفت و من به ناچار دخترانم را زیر بال و پر خودم گرفتم.

حتی برای آن که آن ها دچار مشکلات روحی نشوند، از خیر ازدواج مجدد هم گذشتم و همه اوقاتم را برای آسایش و رفاه فرزندانم گذاشتم؛ اما متاسفانه باز هم نتوانستم همه نیازها و خواسته‌های فرزندانم را برآورده کنم. در واقع غفلت من از برخی ابعاد روحی و روانی دختر بزرگم موجب شد تا او در جست وجوی محبت‌های دروغین و پوشالی خارج از خانواده، با پسری به نام «سهراب» آشنا شود.

آن زمان دخترم ۲۳ سال بیشتر نداشت و به عشقی پوچ دل باخت. «سهراب» چهار سال از دخترم بزرگ تر بود و او را تحت تاثیر هیجانات عاطفی و احساسی به یک زندگی رویایی امیدوار کرد تا جایی که وقتی من با این ازدواج مخالفت کردم، دخترم مقابلم ایستاد و به ازدواج خودش با «سهراب» اصرار کرد.

با وجود آن که من به فرجام چنین روابط هیجانی آگاه بودم اما در نهایت به خواست دخترم احترام گذاشتم و رضایت دادم. اما هنوز 3سال از آغاز زندگی آن ها نمی‌گذشت که آن شور و هیجانات دوران عشق و عاشقی فروکش کرد و اختلافات خانوادگی آن ها شروع شد؛ چرا که «سهراب»به این گونه عشق های خیابانی عادت کرده بود و نه تنها به تعهدات اخلاقی و خانوادگی پایبند نبود بلکه به همسرش خیانت می‌کرد.

چندین بار دخترم با مشاهده زنان و دختران غریبه ای که به منزلش آمده بودند، قصد داشت از «سهراب» طلاق بگیرد اما او باز هم با چرب زبانی و تعهد به تکرار نکردن این اشتباهات غیراخلاقی، دخترم را به ادامه این زندگی مشترک راضی می‌کرد.

ولی هنوز چند هفته بیشتر از تعهدش نمی گذشت که دوباره سر و کله یک زن غریبه دیگر در زندگی اش پیدا می‌شد. به همین خاطر دخترم دچار ناراحتی‌های روحی و روانی شد و تصمیم گرفت از «سهراب» طلاق بگیرد.

او بالاخره پسر یک ساله اش را تحویل شوهرش داد و خودش با کوله باری از غم و نگرانی به خانه من آمد و مسیر قانونی را برای دریافت مهریه و نفقه در پیش گرفت.

«حبیبه» از «سهراب» شکایت کرد ولی آن قدر مشکلات و تلخ کامی‌های زندگی بر روح و روانش تاثیر گذاشت که هنوز  پرونده در مسیر رسیدگی قضایی بود که ناگهان در اقدامی تاسف بار و اشتباه ، دست به خودکشی زد و مرا تا پایان عمر داغدار کرد و من پیکرش را با دست خودم به خاک سپردم.

حالا هم به کلانتری آمده‌ام تا با پیگیری پرونده قضایی از حق و حقوق دخترم دفاع کنم و این گونه از «سهراب» انتقام بگیرم چرا که او خیلی دخترم را مورد آزار و اذیت قرار داد اما ای کاش...

با توجه به حکم جلب قضایی گروهی از عوامل انتظامی با صدور دستوری از سوی سرهنگ احمد زمانی (رئیس کلانتری قاسم آباد مشهد) بررسی‌ها و اقدامات قانونی را در این باره آغاز کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۳۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان