//
کدخبر: ۴۲۵۲۰۰ //

"بازی مافیا" قربانی گرفت/ قرار مرگبار در جنوب تهران +جزییات

مرد جوانی که در جریان "بازی مافیا" مشاجره لفظی کرده بود، قربانی یک جنایت هولناک در جنوب تهران شد.

 "بازی مافیا" قربانی گرفت/ قرار مرگبار در جنوب تهران +جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از ظهر روز بیست و پنجم شهریورماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان فیروزگر مرگ مشکوک مرد جوانی را براثر ضربه چاقو در بخش مراقبت‌های ویژه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد حدودا 25 ساله‌ای را مشاهده کردند که هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مرد جوان 2 روز قبل در نزدیکی یکی از رستوران‌های معروف شهرری چاقو خورده و به این مرکز درمانی منتقل شده اما اقدامات پزشکی فایده‌ای نداشته و نهایتا به کام مرگ فرو رفته است.

بدین ترتیب کارآگاهان پای صحنه جنایت گذاشتند و خیلی زود با تحقیقات موشکافانه پی بردند مقتول از چند ساعت قبل با مرد جوانی به نام ساسان قرار درگیری گذاشته بوده و در جریان این نزاع دسته‌جمعی توسط ساسان هدف ضربه چاقو قرار گرفته است.

یکی از دوستان مقتول که درگیری حضور داشت و از ماجرا مطلع بود ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: مقتول و ساسان مشغول بازی کردن مافیا در یک کافی‌شاپ در شهرری ری بودند که ناگهان مشاجره لفظی شکل گرفت؛ در این میان آنها قرار گذاشتند تا چند ساعت بعد برای درگیری به نزدیکی رستوران معروف بروند.

او در ادامه به تیم جنایی گفت: ساعت 3 بامداد مقتول و ساسان به همراه دوستان خود برای نزاع در محل از قبل تعیین شده حاضر و با یکدیگر درگیر شدند که در یک لحظه مقتول از سوی ساسان هدف یک ضربه چاقو قرار گرفت به شدت زخمی شد که 2 روز بعد فوت کرد.

کشف همین سرنخ مهم کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را ردیابی و خیلی زود وی را دستگیر کنند؛ متهم نیز پس از انتقال به اداره پلیس در جریان تحقیقات ابتدایی با اظهار پشیمانی به شرکت در نزاع مرگبار با همراه دوستانش اعتراف کرد.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شده و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان