//
کدخبر: ۴۲۱۸۶۴ //

شلیک مرگبار به رفیق در بزم مستانه!

پسر جوانی که دوستش را کشته می‌گوید هرگز تصور نمی‌کرد داخل اسلحه فشنگ باشد.

 شلیک مرگبار به رفیق در بزم مستانه!
به گزارش فرتاک نیوز،

متهم که مردی جوان است بعد از شلیک مرگبار فرار کرد و مدتی بعد به‌ دست ماموران بازداشت شد.این قتل یک سال قبل در منطقه پردیس اتفاق افتاد. وقتی ماموران به محل رسیدند تکنیسین‌های اورژانس نیز حضور داشتند. آنها گفتند کار از کار گذشته و مرد جوان جانش را از دست داده است.

بررسی‌های بعدی ماموران نشان داد مقتول به نام ساسان شاگرد مکانیک بوده و از مدتی قبل در محل کارش زندگی می‌کرده؛ روز حادثه نیز با چند نفر از دوستانش در محل بوده است.

پلیس موفق شد دو پسر جوان را که زمان حادثه در مکانیکی حضور داشتند بازداشت کند. آنها گفتند عامل قتل جوانی به نام بابک است که با مقتول دوست بوده است.

دو پسر جوان گفتند: ما مشروب خورده بودیم و حال خوبی نداشتیم. اصلاً متوجه نشدیم چه اتفاقی افتاد. یک‌دفعه بابک اسلحه شکاری را برداشت و به ساسان شلیک کرد و او درجا کشته شد. بابک خودش خیلی ترسیده بود. با اورژانس تماس گرفت. ما همگی ترسیده بودیم وقتی دیدیم اورژانس آمد فرار کردیم. حالا هم از جای بابک خبر نداریم.

مدتی بعد ماموران مخفیگاه بابک را در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران پیدا و او را بازداشت کردند.

بابک به قتل اعتراف کرد اما گفت به‌عمد این کار را نکرده است. او گفت: من قصد شوخی داشتم و فکر می‌کردم اسلحه خالی است. چون خودم دو فشنگ آن را خارج کرده بودم.

متهم گفت: چند شب قبل وقتی که من و ساسان در خیابان بودیم چند نفر به ما نگاه چپ کردند و دعوا کردیم. آنها ما را کتک زدند. همان موقع تصمیم گرفتیم سلاح بخریم. من در سایت دیوار یک اسلحه شکاری پیدا کردم و آن را به مبلغ دو میلیون تومان خریدم.

او ادامه داد: من دو میلیون تومان را به صورت نقد پرداخت کردم و اسلحه را گرفتم. آن را در جایی در مکانیکی مخفی کرده بودیم. شب حادثه با دوستان‌مان جمع شده بودیم و بعد از کار تفریح کردیم و کمی مشروب خوردیم تا حال خوشی داشته باشیم. چون قبلاً سلاح را چک کرده و فشنگ را خارج کرده بودم فکر کردم فشنگ ندارد. به همین خاطر به سمت ساسان گرفتم که شلیک کنم. وقتی این کار را کردم اصلاً قصد کشتن نداشتم. فکر نمی‌کردم اسلحه شلیک کند اما در عین ناباوری گلوله از آن خارج شد و به صورت ساسان برخورد کرد.

بعد از گفته‌های این جوان و با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان