//
کدخبر: ۴۲۱۷۲۰ //

عامل زورگیری از رانندگان دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری عامل زورگیری در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: این فرد با شگرد کمک به رانندگان در راه مانده اقدام به زورگیری می‌کرد.

 عامل زورگیری از رانندگان دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ایرج خانی پور، جانشین فرمانده انتظامی اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر یک مورد زورگیری از راننده خودرو شاسی بلند در شهرستان ابهر موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با فعال شدن واحدهای گشتی در سطح شهر مشخصات یک نفر راکب موتورسیکلت درلاین شمالی اتوبان زنجان – قزوین احراز و مسیر تردد وی به همراه راننده یک دستگاه سواری شاسی بلند  مورد رصد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور به موقع ماموران، سواری شاسی بلند اعلامی تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفته و مشخص شد متهم به زعم زور و چاقو راننده این خودرو را مجبور به پرداخت وجه و اشیاء قیمتی و... کرده و قصد دارد با گرفتن خودرو از دست راننده از محل متواری شود که نهایتا با اقدامات پلیسی ، خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.

خانی پور با اشاره به سابقه دار بودن این متهم اظهار داشت: متهم دستگیر شده، سابق بر این به اتهام جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مامور نامحسوس گشت پلیس راه ، اقدام به اخاذی از رانندگان می کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: متهم در بازجوئی‌های خود به انجام 6 فقره زورگیری مشابه در اتوبان زنجان – قزوین اعتراف کرد که با شناسایی مالباختگان و طرح شکایت متهم مذکور با قرار مناسب مقام قضائی روانه زندان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان