//
کدخبر: ۴۲۰۸ //

پشت پرده تخریب شهردار تهران در ماجرای پلاسکو

تیم اتاق تخریب اصلاحات این روزها به بهانه حادثه «ساختمان پلاسکو» شهردار تهران را آماج شدیدترین حملات خود قرار داده اند ؛ در ذکر دلایل پشت پرده این حملات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

به گزارش فرتاک نیوز، تیم اتاق تخریب اصلاحات این روزها به بهانه حادثه «ساختمان پلاسکو»  شهردار تهران را آماج شدیدترین حملات خود قرار داده اند ؛ در ذکر دلایل پشت پرده این حملات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- تشدید حمله رسانه ای اصلاح طلب به  دکتر قالیباف صرفا گشودن جبهه ای دیگر برای تفرقه بین اصولگرایان و به انزوا کشیدن آنها است.

۲- اصلاح طلبان با تکرار و بسامد دادن به دوگانه «ناکارآمدی - فساد اقتصادی» و ارتباط آن با اصولگرایان از سبد رای خود در انتخابات محافظت می کنند.

۳- با درگیر کردن اصولگرایان موافق شهردار با اصولگرایان مخالف ایشان شکاف و  دو دستگی  را ایجاد و از اتحاد اصولگرایان جلوگیری می کنند.

۴- افتضاح های متعدد خود نظیر فیش های نجومی، ناکارامدی برجام، قراردادهای خفت بار نفتی، FATF و.. را به حاشیه میبرند.

۵- با سرپوش گذاشتن  بر خدمات شهردار تهران  به عنوان نماد #مدیریت_جهادی در کشور تضمینی برای باقی ماندن مدیریت لیبرالی، وابسته و منفعل به وجود می آورند.

۶- امکان تسلط مجدد به شهرداری تهران و شورای شهر را برای خود به وجود می آورند.

کاش دولت و اصلاح طلبان به جای ماهی گرفتن از هر آبی، به فکر مردم و خدمت بودند. درست مثل مردی که بجای دید و بازدید کت شلواری همچون سربازی بی آلایش تمام هم و غمش را به کار اختصاص داده. و نه حرف و حدیث!

کاش بعد از آن همه «بحران زیستی» به فکر مردم بودند؛ نه آنکه حوزه «خدمت و عمل مجاهدانه» به تعبیر رهبر معظم انقلاب را با فرصت طلبی سیاسی مخدوش کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان