//
کدخبر: ۴۱۹۱۰۷ //

آدم‌ربایان سنگدل گروگان خود را در رباط کریم آتش زدند

قاتلان مرد افغان را ربودند تا دلارهایش را بگیرند اما در نهایت او را کشتند.

آدم‌ربایان سنگدل گروگان خود را در رباط کریم آتش زدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سه هفته قبل ماموران پلیس آگاهی وقتی در جریان کشف جسد مردی در یکی از محله‌های رباط‌کریم قرار گرفتند با حضور در آنجا متوجه شدند مقتول از اتباع افغان است که قاتلان بعد از کشتن او جسدش را به آتش کشیده‌اند.
تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این‌که مردی افغان با حضور در پلیس امنیت غرب استان تهران گفت: افرادی من و دوستم را ربودند و بعد از اخاذی بیست میلیون تومانی مرا رها کردند. اما دوستم همچنان گروگان آنهاست. با بررسی این شکایت و ردیابی تماس آدم‌ربایان زن و مردی ایرانی شناسایی و مرد دستگیر شد. همچنین مردی افغان هم که با آنها در ارتباط بود دستگیر شد.
متهمان در تحقیقات به این جنایت اعتراف کردند. مرد افغان اظهار داشت: مقتول به تازگی برای مداوا و درمان بیماری تنفسی و قلبی وارد ایران شده بود و در کارگاه و خوابگاه من در روستای انجم‌‌آباد می‌خوابید. بعد از مدتی متوجه ‌شدم هموطنم مقداری دلار همراه دارد. به همین خاطر با همدستی مرد ایرانی‌ ۱۲ مرداد او را به بهانه انتقال یخچال به پرند کشاندیم و پس از کتک زدن از او فیلم گرفتیم. فیلم را برای خانواده‌اش فرستادیم و قرار بود از طریق یک صرافی در ترکیه ۲۰۰ میلیون تومان به حساب‌مان واریز کنند اما گروگان فوت شد و ما جسدش را آتش زدیم.
سردار کیومرث عزیزی‌، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به این خبر گفت: دو متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان