//
کدخبر: ۴۱۸۳ //

توقف دوباره عملیات آواربرداری با فریادهای یک آتش نشان

با ورود به پنجمین روز حادثه ریزش ساختمان پلاسکو عملیات آواربرداری با شدت بیشتری دنبال می‌شود.

توقف دوباره عملیات آواربرداری با فریادهای یک آتش نشان

به گزارش فرتاک نیوز، با ورود به پنجمین روز حادثه ریزش ساختمان پلاسکو عملیات آواربرداری با شدت بیشتری دنبال می‌شود و از دقایق بامدادی پیکرهای چند تن از جانباختگان کشف و از زیرآور خارج شد که این روند همچنان ادامه دارد.

 

 

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۷:۱۵

آخرین وضعیت آواربرداری ساختمان پلاسکو

شریف‌زاده، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی درخصوص آخرین اخبار از روند عملیات پلاسکو گفت: همکارانم تونلی به سمت موتورخانه واقع در زیرزمین ساختمان پلاسکو حفر کرده بودند و در آن‌جا نشانی از پیکرها و اجساد زیر آوارماندگان نیافته بودند لذا تونلی فرعی به سمت اتاقی در کنار موتورخانه حفر شده بود که همکاران موفق شدند پیکر چهار شهروندان غیرآتش‌نشان را از این اتاق بیرون بیاورند. شریف‌زاده افزود: هنوز هم امیدواریم کسانی را که احتمال زنده‌ماندشان می‌رود، زنده از زیر آوار بیرون بیاوریم.

 

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۶:۰۲

تخریب  و آوار برداری ساختمان مجاور پلاسکو که به دستور دادستانی برای سرعت در آوار برداری صورت گرفته بود، به پایان رسید.

 

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۵:۴۳

محدودیت های ترافیکی در منطقه همچنان ادامه دارد

با گذشت پنج روز از آغاز عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو در ساعت 5:45 دقیقه بامداد عملیات به صورت بی‌وقفه در دمای تقریباً بالای 2 درجه ادامه دارد.

 

این عملیات در دو جبهه شمالی و جنوبی در حالی ادامه دارد که ساعاتی پیش پیکر چهار نفر از جان‌باختگان این حادثه از زیر آوارها پیدا و توسط نیروهای امداد و نجات بیرون کشیده شد.

 

در حال حاضر دو تا دستگاه بیل 800 هم به تجهیزات آواربردار اضافه شده اند تا عملیات تسریع یابد.

 

محدودیت‌های ترافیکی در منطقه همچنان ادامه دارد.

 

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۲:۰۵

انتقال پیکر 4 جانباخته پلاسکو به پزشکی قانونی

فراهانی، معاون اورژانس کشور از انتقال پیکر 4 جانباخته پلاسکو به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: نیروهای اورژانس بلافاصله پس از شناسایی اجساد به محل اعزام و با انجام معاینات و تایید عدم وجود علایم حیاتی، این افراد را برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل کردند. وی افزود: تا کنون به 195 نفر از مصدومین این حادثه از سوی اورژانس تهران خدمات رسانی شده که 45 نفر آنها به بیمارستان و 150 تن به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

 

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۱:۴۵

توقف دوباره عملیات آواربرداری با فریادهای یک آتش نشان

با گذشت یک ساعت از بامداد امروز و در حالی که حدود 30 دقیقه از آغاز عملیات آواربرداری گذشته بود، بار دیگر با فریادهای یک آتش نشان، لودرها و بیل‌های مکانیکی کار خود را متوقف کردند. در حالی که حدود یک ساعت پیش با توقف عملیات آواربرداری پیکر چهار نفر از جان باختگان حادثه پلاسکو پیدا و از زیر آوار خارج شد، هم اکنون با فریادهای یک آتش نشان عملیات باز هم متوقف شده و گمان می رود پیکر یا پیکرهای دیگری در زیر آوارها پیدا شده باشد.

 

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۱:۳۰

کشف پیکر چهار تن از همشهریان از زیرآوار پلاسکو

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی از خروج چهار پیکر غیر آتش‌نشان (شهروند) از زیر آوار از دقایق ابتدایی بامداد امروز تا این لحظه خبر  داد. وی با بیان اینکه دقایقی قبل در ادامه عملیات حفاری که به طبقه منفی یک ساختمان پلاسکو منتهی می شد پیکر چهار نفر از همشهریان غیرآتش نشان که زیر آوار مدفون شده بودند کشف و تحویل اورژانس شدند تا به پزشکی قانونی منتقل شوند گفت: از آنجا که احتمال می رود کسان دیگری در این محدوده زیر آوار باشند فعلاً در همان مکان عملیات را ادامه می‌دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان