//
کدخبر: ۴۱۸۲۳۷ //

عامل مزاحمت دختر جوان به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس فتا گلستان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت و مزاحمت در یکی از شبکه‌های اجتماعی، توسط کارشناسان پلیس فتا استان خبر داد.

 عامل مزاحمت دختر جوان به دام پلیس افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ سعید تجری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پى دریافت یک فقره مرجوعه قضایى از سوى یکی از شهروندان خانم مبنى‌ بر ایجاد صفحات اینستاگرامی به همراه انتشار تصاویر شخصی وی از سوى فردى مجهول الهویه، رسیدگى به پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا گلستان افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه‌ به اظهارات شاکی و مستندات جمع‌آوری شده، با استفاده از سامانه‌های تخصصی در اختیار، اقدامات فنی خود را برای شناسایی متهم یا متهمان سایبری آغاز کردند.

وی ادامه داد که در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی و رصد اطلاعاتی، متهم در سطح شهر رویت و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

تجری با اشاره به اینکه متهم خواستگار سابق خانم شاکی بوده و پس از شنیدن جوابِ رد از سوی او اقدام به ساخت تعداد زیادی اکانت جعلی در بستر اینستاگرام کرده بود، تصریح کرد: وی در ابتدا منکر ارتکاب جرم خود شده بود ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس، به جرم خود اعتراف و دلیل اقدام خود را انتقام از شخص شاکی اعلام کرد.

رئیس پلیس فتای گلستان با بیان اینکه رعایت اخلاق در فضای سایبر و بخصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از الزامات فعالیت در این شبکه‌ها است، به شهروندان توصیه کرد: از انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و به هیچ وجه آنان را در اختیار افراد غیر، حتی نزدیکان خود قرار ندهید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان