//
کدخبر: ۴۱۴۲۱۱ //

کشف جسد سه دختر نوجوان / داغدار شدن هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از کشف پیکر سومین مفقود سیلاب رودخانه فصلی سیخوران خبر داد و گفت: هر سه فوتی خواهر و اهال استان سیستان و بلوچستان بوده اند.

کشف جسد سه دختر نوجوان / داغدار شدن هرمزگان
به گزارش فرتاک نیوز،

مختار سلحشور مدیرکل هلال احمر هرمزگان در تشریح آخرین جزئیات این حادثه اظهار کرد: پیرو تماس با شماره ندای امداد ۱۱۲روز سه‌شنبه چهارم مرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و مفقودی سه نفر در منطقه سیخوران تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی افزود: مفقودین این حادثه سه دختر نوجوان بودند که به دلیل استقرار در بستر رودخانه و وقوع سیلاب دچار حادثه شدند که هر سه جان خود را از دست دادند.

سلحشور با بیان اینکه در عملیات چهار تیم متشکل از ۲۰ نفر نجاتگر از شهرستان بندرعباس و تیم واکنش سریع به منطقه اعزام شدند، تصریح کرد: این عملیات ۲۴ ساعت به طول انجامید که در نهایت با یافتن پیکر سومین نفر در فاصله ۲۰ کیلومتری از محل وقوع حادثه (حوالی روستای ماشاری) پایان یافت.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: نیروهای هلال‌احمر در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بوده و هم‌وطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

سلحشور همچنین گفت: هر سه فوتی خواهر و از یک خانواده از اهالی استان سیستان و بلوچستان بوده اند که متأسفانه با وجود تذکرهای متعدد مردم منطقه در بستر رودخانه باقی می مانند و سیل آنها را فرا می گیرد. پیکر بی جان دو نفر از این سه نفر در صبح امروز و پیکر خواهر بزرگتر 16 ساله بعد از ظهر امروز پیدا شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان