//
کدخبر: ۴۱۳۷۲۵ //

وحشت از شبح سرگردان در روستا

قاتلی در بخش جلالوند کرمانشاه بعد از اینکه خون 4 روستایی را ریخت فرار کرد و با گذشت بیش از 20 روز هنوز زندگی مخفیانه ای دارد.

 وحشت از شبح سرگردان در روستا
به گزارش فرتاک نیوز،

اهالی روستای زینلان علیا از توابع بخش سرفیروزآباد جلالوند بعد از قتل عام خونین روز شب ندارند!

همه فکر و ذکرشان شده وحشت و اضطراب به خاطر پرسه زدن قاتلی در اطراف شهر که 4 نفر را به قتل رسانده و تهدید کرده است 8 نفر دیگر را هم می کشد!

4 قتل با شلیک های مرد کینه ای

11 تیرماه امسال صدای شلیک های پی در پی در منطقه کوهستانی روستا پیچید.جوان 37 ساله ای که با تراکتور خود سر زمین کشاورزی مشغول کار و کوبیدن نخودها بود یکی از اهالی روستا به نام مراد را دید که به سمت زمین کشاورزی باباخان قاسمی نزدیک شد.باباخان به همراه دو پسرش به نام های عرفان و اشکان مشغول کار بودند.یکی از اقوام آنها به نام بیژن هم در زمین آنها بود.

راننده تراکتور داشت با چشم خود رفتار مراد را می دید.باورش نمی شد که شاهد چنین جنایت وحشتناکی باشد.مراد کلاشینکف در دست داشت که بی مهابا به سمت باباخان و پسرانش نشانه رفت.بدون لحظه ای مکث و تردید دست را روی ماشه فشرد و رگبار مرگ را بر سر پدر و پسرانش بست.اجساد روی زمین می افتاد و در زمین کشاورزی حمام خون به راه افتاده بود.

فرار به کوهستان

مراد بدون هیچ وقفه ای اسلحه را به سمت بیژن گرفت و با تیراندازی به سمت او مجال زندگی را گرفت.سپس راه کوهستان را در پیش گرفت و فرار کرد.

از همان موقع تا به امروز، راننده تراکتور دچار افسردگی و صحبت نمی کند.اما او تنها کسی نیست که بعد از این حادثه از کار و زندگی اش افتاده است.

دست قاتل را شکسته بودند

اختلاف و درگیری میان مراد و باباخان از حدود 3 سال قبل آغاز شد.قبل از آن مراد با پسرعموی خودش  اختلاف ملکی پیدا کرده بود که در آن درگیری حتی به یک زن با تبر ضربه ای هم وارد کرده بود.اما بعد از آن اختلافات ملکی مراد با اهالی روستا تمامی نداشت.

این بار با داماد باباخان به خاطر زمین کشاورزی اختلاف پیدا کرد.مراد می گفت این زمین روبروی خانه من است و ملکیت آن به من تعلق دارد.اما داماد باباخان می گفت که تو نمی توانی به ما زور بگویی! هر چند این زمین سند ندارد اما مدارکی داریم که نشان می دهد ملکیت زمین به تو تعلق ندارد.

درگیری که بین آنها بالا گرفت مراد شروع کرد به تهدید!

کار به درگیری مراد با خانواده باباخان رسید که در آن درگیری که یک سال قبل رخ داد دست مراد شکست.از همان زمان بذر کینه در دل او کاشته شد.می گفت خانواده باباخان نباید از داماد خود حمایت می کردند و آنها را تهدید به مرگ کرده بود.

داماد باباخان به حدی ترسیده بود که بار و بندیل زندگی اش را از روستا جمع کرد و برای سکونت به کرمانشاه رفت.

اما مراد دست برندار نبود.اهالی وساطت می کردند که با خانواده باباخان آشتی کند اما او می گفت آنها دست من را شکستند و من باید آنها را به قتل برسانم!

بالاخره مراد وعده مرگبار خود را عملی کرد!

پرسه زنی قاتل در روستا

مراد از روز حادثه تا به حال متواری است.همسر و فرزندانش از یک سال قبل که درگیری او با اهالی زیاد شد دیگر نتوانستند زندگی پر از تشنج با او را تحمل کنند.همسرش جدا شد و به همراه 2 دختر جوانش به کرمانشاه رفت.حالا مراد جایی برای ماندن ندارد و در قسمت های کوهستانی روستا پرسه می زند.چند بار نیمه های شب سراغ برخی اهالی که در خانه شان تنها زندگی می کنند رفته و با تهدید از آنها نان گرفته است.

در میانی اهالی شایعه شده که مراد با یکی از ماموران انتظامی تماس گرفته و گفته این افراد که کشتم بیگناه بودند.حالا می خواهم 8 نفر دیگر را هم بکشم!

معلوم نیست این حرف ها حقیقت دارد یا نه اما چیزی که مشخص است این است که اهالی به شدت ترسیده اند.دیگر کسی با آرامش سر زمین کشاورزی نمی رود و شب ها سرشان را راحت روی بالش نمی گذارند.

قتل 2 نفر دیگر در روستای خلیلان

وحشت در میانی اهالی روستا زمانی بیش از قبل شد که متوجه شدند 2 پسرخاله مراد، به خاطر اختلاف ملکی با 2 نفر از اهالی روستای خلیلان آنها را به قتل رسانده و متواری شده اند.

ولوله در میان اهالی زیاد است.آنها می گویند نکند مراد و پسرخاله هایش الان به هم ملحق شده اند و می خواهند نقشه قتل بسیاری از اهالی روستا را بکشند!

اهالی روستا این اطلاعات را در اختیار خبرنگار ایران قرار می دهند !

آنها می گویند که مراد یک انسان معمولی بود مثل بقیه اهالی.او مغرور و یک کلام بود و گاهی برخی مسائل را کینه می کرد، هر قدر هم برایش توضیح می دادند به خرجش نمی رفت.

گنج خانوادگی قاتل

مثلا بعد از فوت مادرش به خواهران و برادران خود می گفت من شنیده ام مادرمان گنج داشته و شما آن را به من نداده اید! هرقدر آنها می گفتند گنجی در کار نبوده و اگر بود الان اوضاع مالی ما باید تغییری می کرد؛ مراد قبول نمی کرد و حرف خودش را می زد.

حالا همین فرد معمولی بدخلق، تبدیل شده به شبح سرگردان شب های روستا که همه اهالی منتظر دستگیری او هستند.

بنابراین گزارش متهم این پرونده هنوز توسط مراجع انتظامی مربوطه دستگیر نشده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان