//
کدخبر: ۴۱۱۸۴۶ //

۳ شیطان صفت در دام پلیس افتادند

۳ مرد شیطان صفت پس از ربودن زن جوان جلوی چشمان شوهرش دست به اقدام شومی زدند.

 ۳ شیطان صفت در دام پلیس افتادند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کارآگاه «محمود گیلانی»رئیس پلیس آگاهی سمنان گفت: در پی اعلام شکایت خانمی مبنی بر اینکه همراه همسر خود حین تردد در حاشیه شهر گرمسار، توسط ۳ نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و بعد متهمان وی را سوار بر یک پراید، پس از اذیت و آزار در شهر رها کردند، به سرعت چند تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام و وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و با بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی نسبت به شناسایی متهمان اقدام کردند، ادامه داد: راننده خودرو که به جرم حمل مواد مخدر دارای ۱۲ سال حبس و در مرخصی از زندان به سر می‌برد، در یک عملیات منسجم توسط پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ گیلانی از اعتراف متهم به بزه انتسابی و معرفی همدستان خود خبر داد و افزود: ۲ متهم دیگر این پرونده که تبعه یکی از کشورهای خارجی و سابقه دار هستند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و هر کدام طی عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی سمنان با اشاره به اینکه هر ۳ متهم دلیل خود از انجام این کار را مصرف مشروبات الکلی عنوان کردند، اظهار داشت: شرب خمر زمینه ارتکاب جرایم خشن را در افراد ایجاد و میزان آنها را افزایش می‌دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان