//
کدخبر: ۴۰۹۰۳۷ //

جراح زیبایی قلابی چه بر سر آبادانی ها آورد؟

رئیس پلیس شهرستان آبادان از بازداشت یک پزشک قلابی زیبایی در این شهرستان خبر داد.

جراح زیبایی قلابی چه بر سر آبادانی ها آورد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس  آبادان  پیرامون جزئیات این خبر اظهار داشت :بدنبال شکایت معاونت غذا و داروی آبادان مبنی بر فعالیت غیر مجاز پزشک زیبایی از طریق  فضای مجازی  ، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت  .

وی با بیان اینکه مرد جوانی با بهره گیری از فضای مجازی ابتدا از طریق  راه اندازی صفحه ای در اینستاگرام، خود را به عنوان پزشک  جراح زیبایی  معرفی کرده بود، افزود:پزشک قلابی که با رهن و اجاره یک باب منزل مسکونی  و تهیه مدارک جعلی پزشکی مراجعه کنندگان را به آدرس خود هدایت و حتی برخی مراجعه کنندگان را عمل جراحی کرده بود توسط ماموران پلیس با کار اطلاعاتی شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

رئیس پلیس شهرستان آبادان ادامه داد:ماموران پلیس با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی و سازمان غذا و دارو ،مطب پزشکی او را بازرسی کرده که وسایلی از قبیل تجهیزات پزشکی، ابزار جراحی، مدارک ونسخه های جعلی کشف گردید.

سرهنگ کشوری با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی و دریافت مبالغ هنگفت از مراجعه کنندگان تصریح کرد :برای  متهم به جرم جعل عنوان و دخالت در امر پزشکی  پرونده قضایی تشکیل و از طریق دادسرا راهی زندان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان